فرماندار چاراویماق گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای جدول گذاری، تسطیح و آماده سازی شهرک صنعتی این شهرستان اختصاص یافت.

آقای توکلی در جلسه شورای اداری چاراویماق که در بخش شادیان برگزار شد گفت: چاراویماق با وجود وسعت زیاد دارای ظرفیت‌های مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف است اما متاسفانه نبود کارخانجات متناسب در بخش‌های کشاورزی و معادن که به صورت خام فرآوری می شود باعث مهاجرت مردم شده است.

وی شهرک صنعتی چاراویماق را یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان دانست و افزود: وجود این شهرک صنعتی با توجه به قرار گرفتن در جوار آزادراه پیامبر اعظم (ص) هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغالزایی کمک بزرگی برای جوانان جویای کار است.

وی گفت:ساخت شهرک صنعتی چاراویماق از مهر پارسال آغاز شده و قرار است در مرحله نخست در ۱۰۰ هکتار احداث و ۳۲۳ قطعه صنعتی و کارگاهی در آن ایجاد شود.

 فرماندار چاراویماق به مشکلات مربوط به بخش شادیان در بخش‌های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: نبود مدارس شبانه روزی دخترانه در این بخش باعث شده است  ۲۹۰ دانش آموز دختر ترک تحصیل کنند که به نظام آموزشی ما آسیب بزرگی می زند.

آقای توکلی با انتقاد از نبود درمانگاه شبانه روزی و آمبولانس در بخش شادیان افزود: به علت مسافت طولانی تا مرکز استان و جاده‌های صعب العبور مردم این مناطق دچار مشکل شده اند.

وی همچنین از شرکت مخابرات استان خواست برای توسعه دکل‌های مخابراتی و ارتباطی روستا‌های این شهرستان اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.