معاون سوادآموزی استان همدان گفت: هزار و ۲۰۷ نفر از سوادآموزان قبول شده در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و در دوره سوادآموزی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ این استان به همین راهبرد مورد تشویق قرار گرفتند.

منوچهر توسلی کیا افزود: با پیگیری های سازمان در شورای عالی پشتیبانی سوادآموزی و با مساعدت بانک مرکزی، دسترسی به شماره های شبا و همراه سوادآموزان میسر و مبالغی به عنوان تشویق قبولی برای آنها واریز شد.

او این اقدام را روش اثربخشی برای تشویق به سوادآموزی برشمرد و گفت: نظام تشویق از مهمترین عواملی است که ایجاد انگیزه کرده و می تواند موفقیت را به همراه داشته باشد و موجب علاقمندی به علم آموزی و برانگیختن حس ارزشمندی می شود.

معاون سوادآموزی استان همدان تصریح کرد: مجموع تعداد سوادآموزانی که پاداش دریافت کرده اند در استان هزار و ۲۰۷ نفر است که ۴۸۲ نفر از آنها قبول شدگان دوره سوادآموزی در سال ۱۳۹۹ و ۷۲۵ نفر آنها سوادآموزان سال ۱۴۰۰ هستند.

توسلی کیا تاکید کرد: مبلغ تشویقی به ازای هر سوادآموز در سال ۱۳۹۹، یک میلیون و ۷۹۲ هزار ریال و در سال ۱۴۰۰، ۲ میلیون و صد هزار ریال محاسبه و به صورت متمرکز به حساب سوادآموزان واریز شده است.

او زمان واریز پاداش سوادآموزان سال ۱۴۰۱ را پس از شرکت در امتحانات و اخذ مدرک قبولی اعلام کرد و گفت: تشویقی این افراد پس از تامین و تخصیص اعتبار و تایید قبولی در سامانه به صورت متمرکز از سوی سازمان نهضت سوادآموزی به حساب اختصاصی سوادآموزان قبول شده دوره سوادآموزی واریز می شود.

معاون سوادآموزی استان همدان گفت: چنانچه سوادآموزانی پاداش را دریافت نکرده اند، می توانند کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کرده و از دلیل آن مطلع شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.