وزیر کشور گفت: تامین آرامش خاطر و ایمنی سفر، مهم‌ترین اولویت ستاد اربعین کشور برای امسال است.

 احمد وحیدی، وزیر کشور  امروز در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: مرز بین‌المللی مهران اصلی‌ترین محل تردد زائران اربعین در میان سایر مرز‌های تعیین شده است.

وی افزود: سال گذشته با همت مجموعه مدیریتی استان ایلام روند عزیمت و بازگشت زائران از مرز مهران بخوبی صورت گرفت که نشان دهنده مهمان نوازی و ارادت قلبی مردمان این دیار به خاندان عصمت و طهارت  است.

وزیر کشور تاکید کرد: امسال باید همه تلاش کنیم با رفع مشکلات احتمالی زمینه آرامش خاطر و سفر ایمن و با کمترین دغدغه را برای زائران اباعدبدالله الحسین  فراهم آوریم.

وحیدی همچنین با اشاره به برنامه‌های سفر خود به ایلام تاکید کرد: بازدید از چندین پروژه در دست اجرا و کلنگ زنی سد در این سفر انجام خواهد گرفت و تلاش می‌شود با هم افزایی سایر دستگاه‌ها مشکلات و موانع پیش روی اجرای پروژه‌ها برطرف شود.

پروژه مسکن ملی از اولویت‌های دولت در راستای جوانی جمعیت است

وزیر کشور در عملیات اجرایی ساخت هزار و ۸۸ واحد نهضت ملی مسکن ،آیین نهضت ملی مسکن را از اولویت های دولت در راستای صیانت و تحکیم‌ بنیان خانواده و جوانی جمعیت ذکر کرد و اظهار داشت: تامین مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان است که دولت به این موضوع اهتمام جدی دارد.

احمد وحیدی افزود: موفقیت در اجرای پروژه‌های مسکن ملی عزم جهادی تمامی ارگان‌ها را می‌طلبد و باید تمامی دستگاه‌ها برای سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های در دست اجرا پای کار بیایند.

وی یکی از اصلی ترین موارد در احداث واحدهای مسکن ملی را توجه به کیفیت مصالح و نظارت دقیق بر فعالیت پیمانکاران برشمرد و تاکید کرد: سرعت و دقت در این موضوع باید به صورت همزمان در دستور کار باشد و در کنار این موضوع سایر امکانات زیرساختی مورد نیاز نیز جانمایی شده باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.