سفر رادیو صبا از قم تا مشهد برای دهه کرامت

ویژه برنامه «دست افشان» به مناسبت دهه کرامت از قم تا مشهد همسفر مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت ویژه برنامه «دست افشان» را هر شب تقدیم مخاطبان می‌کند. این برنامه با پرداختن به موضوعات اخلاقی و فرهنگی دهه کرامت را گرامی می‌دارد.

آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه گفت: «دست افشان» هر شب ساعت هشت شب با سلام به امام رضا علیه السلام شروع می‌شود. موضوعات انتخابی برای هر برنامه متناسب با عناوین دهه کرامت انتخاب شده است، که مخاطبان هم از طریق پیامک و تماس با برنامه با ما در تعامل هستند.

وی افزود: ما در این ویژه برنامه سفر رادیویی از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا حرم امام رضا (ع) داریم. به این صورت که هرشب با یکی از گزارشگران شهر‌های این مسیر گفتگو میکنیم و جویای حال و هوای شهرستان در دهه کرامت می‌شویم. این شهر‌ها در دهه کرامت برای میزبانی زائران امام رضا (ع) برنامه‌های متفاوت فرهنگی و هنری تدارک دیده اند، که گزارش آن‌ها را می‌شنویم.

به گفته این تهیه‌کننده، نمایش، مهمان ویژه، گفتگو با شاعران آیینی و پخش سکانس‌هایی از فیلم ویژه دهه کرامت از بخش‌های این برنامه است که هر شب تقدیم مخاطبان می‌شود. در بخش نمایش ماجرای خانه زن و شوهر مشهدی را می‌شنویم که در دهه کرامت هر شب میزبان زائران امام رضا علیه السلام هستند. در آیتم مهمان ویژه با همکاران رادیو و تلویزیون که متولد شهر‌های قم و مشهد هستند گفتگوی صمیمی داریم و در بخش گفتگو با شاعران شعر‌های آیینی در وصف موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را میشنویم.

شاهرخ مهر در پایان گفت: این برنامه در فضایی شاد با با پخش ترانه‌ها و سکانس‌هایی که یادآور دهه کرامت است تقدیم مخاطبان می‌شود. ویژه برنامه «دست افشان» در ایام دهه کرامت هر شب ساعت ۲۰ به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مهبد قناعت پیشه و مریم خادم پور تقدیم مخاطبان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار