رئیس جمعیت هلال احمر بافت با اشاره به اجرای کاروان سلامت در منطقه طرنگ گفت: بیش از هزار نفر از خدمات درمانی و دارویی این برنامه، بهره‌مند شدند.

 علی علی ملایی  گفت: با همکاری و مشارکت ۳۰ پزشک و پیراپزشک، برنامه کاروان سلامت در منطقه طُرنگ از توابع بخش خَبر بافت به مدت ۲ روز برگزار شد.

او با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی در این کاروان سلامت افزود: بیش از یک هزار مراجعه کننده  از سوی پزشکان متخصص قلب، اطفال، عفونی، چشم پزشکی، روانپزشک، آسم و آلرژی و هم چنین طب سنتی و پزشک عمومی ویزیت و درمان شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافت  با اشاره به اینکه هزینه خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، ۵۱۲ میلیون تومان برآورد شده است، بیان کرد: ارائه خدمات آزمایشگاهی، جراحی سرپایی و توزیع داروی رایگان بخش دیگری از خدمات ارائه شده در این کاروان است.

او با اشاره به اینکه خدمات درمانی و دارویی به صورت رایگان به اهالی این منطقه ارائه شده است، تصریح کرد: این برنامه با مشارکت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان، موسسه تامین درمان بسیجیان استان، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری، اداره عشایری، دهیاری آن منطقه، خانه هلال طرنگ و بافت، بسیج و نیروی انتظامی‌ برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار