نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ترمینال پیشرفته و جدید فرودگاه کیش نمادی زیبا از اعتماد به مهندسان جوان داخلی و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان به همراه سعید پورزادی سرپرست سازمان سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از طرح‌های عمرانی جزیره کیش،گفت: ساخت ترمینال جدید این فرودگاه به دست مهندسان ایرانی از نظر حجم و گستردگی کار، ستودنی و دستاوردی بسیار ارزشمند است.

او گفت: ترمینال جدید فرودگاه کیش می‌تواند به عنوان یکی از راه‌های بسیار موثر برای ایجاد ارتباط و حمل و نقل هوایی در کریدور شمال به جنوب نقش آفرینی کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز امیدواری کرد که مجموعه فرودگاهی کیش در سطوح بین المللی و منطقه‌ای نیز بتواند خدمات ارزنده‌ای به مسافران ارائه دهد.  

او با اشاره به طرح‌های عمرانی در حال احداث در جزیره کیش، گفت:‌ اتفاق تازه و شایسته‌ای در این جزیره زیبا در حال رخ دادن است که منجر به تقویت حوزه گردشگری خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با اشاره به زیرساخت‌های ورزشی جزیره کیش و نقش تاثیر گذار آن در جذب گردشگر ورزشی گفت: مجموعه‌های ورزشی کیش این امکان را فراهم کرده تا تیم‌های ورزشی و ورزشکاران به جای برگزاری اردوهای تدارکاتی خود در سایر کشورها، میهمان جزیره کیش باشند.

بازدید نماینده ولی فقیه از ترمینال جدید فرودگاه کیش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.