ساماندهی و جابه‌جایی دست‌فروشان از خیابان گلبازخان

هاشمی از ساماندهی و جابه‌جایی دست‌فروشان لوازم دست دوم از خیابان گلبازخان و انتقال آن‌ها به مکانی واقع در ابتدای جاده قدیم ماهان، خبر داد.

 امیر هاشمی با اشاره به اینکه خیابان گلبازخان از قدیم محل تجمع فروشندگان و دست‌فروشان اجناس دست دوم بوده است، گفت: با توجه به اقداماتی که شهرداری منطقه پنج کرمان برای زیباسازی و بهسازی خیابان گلبازخان به منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران و متناسب‌سازی این خیابان با ماهیت تاریخی آن انجام داده بود و بنا به مطالبه شهروندان، اصلاح وضعیت این خیابان با جابه‌جایی دست‌فروشان در دستور کار سازمان قرار گرفت.

او افزود: برای جابه‌جایی و ساماندهی دست‌فروشان این محدوده که اغلب در روز‌های جمعه، اجناس دست دوم لوازم خانگی، خودرو و سایر اقلام را در آنجا عرضه می‌کنند، هماهنگی‌های لازم انجام شده است و به مکانی واقع در ابتدای جاده قدیم ماهان روبه‌روی میدان تره‌بار منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان بیان کرد: چند تیم کاری از سوی سازمان  ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان در روز‌های جمعه بر فعالیت دست‌فروشان در مکان یادشده نظارت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار