کاخ سفید مدعی شد که بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای، دیپلماسی است.

کاخ ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد که  در قبال برنامه هسته ای ایران هیچ گزینه ای را کنار نگذاشته است و به همه گزینه ها فکر می کند.

سخنگوی کاخ سفید مدعی شد: "بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای، دیپلماسی است،  ولی گزینه های دیگر را کنار نگذاشته ایم".

این در حالی است که متیو میلر، سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا نیز در پاسخ به سوالی درباره توافق هسته‌ای ایران مدعی شد که اصل اول دولت کنونی آمریکا عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

میلر ادعا کرد: ما همیشه معتقد بوده ایم که دیپلماسی بهترین روش برای دستیابی به این راه حل است، اما ما هیچ پیشرفتی در خصوص اقدامات ایران در منطقه ندیده ایم.

طبق گفته مقامات ایران، سال گذشته در حالی که مذاکرات رفع تحریم ها و احیای توافق هسته ای در حال انجام و متن نهائی آن در آستانه کامل شدن بود، پس از وقوع اغتشاشات در ایران، آمریکا با طرح زیاده خواهی و ترک میز گفتگو به امید رسیدن به اهداف خود مذاکرات را متوقف کرد.

آمریکا علی رغم بدعهدی و سابقه سوئی که در نقض توافق هسته ای دارد، اما در روند مذاکرات حاضر به دادن تضمین های قابل قبول برای عدم خروج مجدد از توافق نشد و مذاکرات را مختل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238
۰۹:۴۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
بر پدر کریستف کلمب لعنت. برتمام نسل و ندیفه اش لعنت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
دیپلماسی الاف کردن و سرکار گذاشتن..شما امضا ریس جمهور خودتون رو پاره میکنید و تعهد سفیران دنیا،،الانم فقط .لغو اضطرار برا ایران.وتحریم ها ..بعدم اول اجازه بگیرید از مجلس وسنا بعد حرف بزنید .پاسکاری نکنید بعدان .و اربابابتون انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
پیمان مودت را هر جا به نفع منه بزا وسط خدا از بزرگی میندازتت
Armenia
ناشناس
۰۶:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
البته درد مجبوری والا اگه میتونست خاک تهران رو به توبره میکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
وقتی داره راحت می خوره چه لزومی به جنگ داره؟
آخرین اخبار