مهلت ثبت نام اینترنتی پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان سمنان تا ۱۲ خرداد ماه تمدید شد.

مناف پور مسئول برگزاری این جشنواره در استان سمنان گفت : بر اساس اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان کشوری تا ۱۲خرداد ماه فرصت دارند برای شرکت در بخش های انفرادی و همگانی پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری به صورت اینترنتی ثبت نام کنند .

علاقه مندان در بخش «انفرادی» می توانند در یکی از رشته های شطرنج، تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و شنا کرال سینه ثبت نام کنند.

در بخش «همگانی» نیز امکان ثبت نام در یکی از رشته های دومیدانی (دو امدادی ۴۰۰ متر)، پتانک (پرتاب گوی فلزی) و فوتبال دستی وجود دارد.

مسابقات رشته های ورزشی «تنیس روی میز»، «دومیدانی امدادی ۴۰۰ متر» و «شنای کرال سینه» در ۲ رده سنی بالای ۶۵ سال و زیر ۶۵ سال برگزار خواهد شد.

قرار است این رقابت ها از خرداد تا شهریورماه ۱۴۰۲ در همه استان ها برگزار و نفرات نخست (بخش انفرادی) و تیم های اول (بخش گروهی) به مسابقات منطقه ای که شامل شش منطقه خواهد بود، اعزام شوند.

علاقه مندان شرکت در جشنواره می توانند به لینک https://www.sabasrm.ir/sb-jashnvare-varzeshi در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه و رایگان ثبت نام کنند:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.