ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین برای رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با تمهیدات انجام شده و رفع نواقص فنی، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر آماده میزبانی می‌شود.

عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص آماده شدن برای میزبانی لیگ برتر اظهارداشت: با راهیابی تیم فوتبال شمس آذر به رقابت‌های لیگ برتر بایستی زیرساخت‌های میزبانی از رقابت‌ها مهیا شود و در این راستا اقدامتتی صورت گرفته است.

وی افزود: برخی زیرساخت‌ها بایستی توسط شرکت توسعه ونگهداری اماکن و برخی با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی انجام شود که با تاکید استاندار محترم امیدواریم در زمان مقرر بتوانیم با رفع نواقص استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان میزبان شایسته‌ای در این رقابت‌ها باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: روز دوشنبه در نشستی با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و مهدی رجحانی معاون عمرانی در دفتر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نحوه آماده سازی استادیوم ۱۵ هزارنفری قزوین برای میزبانی تیم شمس آذر در مسابقات لیگ برتر مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این نشست مسائل مختلفی با آقای عسگریان مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مطرح شد و به نتایج خوبی رسیدیم که امیدبخش بود.

علایی مقدم اظهارداشت:آقای عسگریان روز شنبه هفته آینده سفری به قزوین خواهد داشت و در بازدید از استادیوم ۱۵ هزار نفری محل برگزاری بازی‌های تیم شمس آذر در رقابت‌های لیگ برتر وضعیت ورزشگاه را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و اقدام لازم برای استانداردسازی محل مسابقات صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: نواقص فنی و اشکالات استادیوم استخراج شده و بخشی از آن توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مانند شهرداری و راه و شهرسازی و اداره ورزش برطرف خواهد شد و بخشی را سازمان لیگ و شرکت توسعه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به برخی اولویت‌های استانداردسازی ورزشگاه سردار آزادگان گفت: رفع برخی نواقص در اولویت قرار دارد که تامین نور اسکوربرد، استاندارد سازی آسانسور، رختکن و گیت ورودی از آن جمله است.

علایی مقدم بیان کرد: برآورد‌های اعتباری تعمیر و رفع نواقص استادیوم ۱۵ هزار نفری مشخص شده و بزودی اعلام می‌شود، اما در بازدید مدیرعامل شرکت توسعه امیدواریم روند آماده سازی ورزشگاه سرعت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خصوص ماندن سعید دقیقی بعنوان سرمربی تیم شمس آذر در رقابت‌های لیگ برتر گفت: اخیرا نشستی با حضور مدیرعامل و مسئولان باشگاه با آقای دقیقی انجام شده که از نتایج آن اطلاعی ندارم و تصمیم گیری در این زمینه با مدیران باشگاه است و امیدواریم تصمیم منطقی اتخاذ شود تا شاهد موفقیت تیم شمس آذر در لیگ برتر هم باشیم.

علایی مقدم اظهار امیدواری کرد با تصمیم اصولی مدیران باشگاه و تعیین بموقع سرمربی و حمایت هواداران شاهد تیمی منسجم و قدرتمند مانند فصل گذشته در لیگ برتر باشیم و قزوین بتواند تجربه و شایستگی خود را در تیم داری نیز نشان دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار