درگذشت مادر شهیدان سلیمی مقدم در هریس

مادر شهیدان گرانقدر رضا و بهلول سلیمی مقدم در بیمارستان امام حسین(علیه السلام) هریس دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 مراسم تشییع پیکر مرحومه احمدیان امروز سه شنبه دوم خردادماه از ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل مسجد امام خمینی به طرف گلزار شهدای هریس برگزار می‌شود.

مراسم شام غریبان نیز عصر همان روز از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۳۰ در مسجدامام خمینی هریس برگزار خواهد شد.

شهید جاویدالاثر رضا سلیمی مقدم در سال ۱۳۴۱ در شهر هریس متولد و در فروردین ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی شرهانی آسمانی شد و برادرش بهلول در سال ۱۳۴۵ متولد شد و آذرماه ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب به شهادت رسید.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار در پیام مشترکی درگذشت مادر شهیدان سلیمی مقدم را تسلیت گفتند.


در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و آقای عابدین خرّم آمده است: درگذشت بانوی مومنه مرحومه حاجیه خانم مرحمت احمدیان هریس مادر شهیدان والامقام رضا و بهلول سلیمی مقدم را به خانواده‌های محترم و بازماندگان این مادر فداکار تسلیت عرض می‌کنیم.

صلابت، صبر و ایثار مادران شهدای عزیز که پاره‌های تن خود را در راه رضای خداوند متعال و سربلندی و سرافرازی اسلام و انقلاب فدا کردند قابل وصف نیست و نام نیک آن‌ها برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.


اینجانبان به رسم ادب و ارادت، به ساحت ایمان و مقام صبر این مادر بزرگوار ادای احترام کرده و از درگاه خداوند متعال علودرجات آن مرحومه و سلامتی بازماندگان را مسالت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.