برگزاری انتخابات پرشور نیازمند حمایت رسانه‌ها است

معاون سیاسی استاندار همدان گفت: برای برگزاری باشکوه انتخابات و افزایش میزان مشارکت مردم نیازمند حمایت و نقش آفرینی جدی رسانه‌ها هستیم.

حسن رضانیا  گفت: برای انتخابات امسال راهبرد‌های اساسی و مد نظر مقام معظم رهبری در اولویت مسئولان و دست اندرکاران است.

او تصریح کرد: این راهبرد‌ها شامل امنیت، سلامت، مشارکت و ایجاد فضای پرشور انتخابات است که تمام توان خود را برای تحقق این اهداف در انتخابات امسال دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به کار خواهیم بست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان یادآور شد: حرکت بر مدار قانون و تامین سلامت و امنیت انتخابات که از جمله وظایف و کارکرد‌های مهم متولیان امر انتخابات است با قوت و جدیت مد نظر خواهد بود.

رضانیا تصریح کرد: همچنین برای ایجاد یک فضای پرشور و رقابتی و افزایش میزان حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای نیز نیازمند ایفای نقش آفرینی از سوی رسانه‌ها هستیم.

وی افزود: همه دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف نیز باید برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در اسفندماه امسال پای کار بیایند.

احمد وحیدی وزیر کشور در تاریخ ۲۵ اردیبهشت امسال در جمع استانداران سراسر کشور تاکید کرد که افق ما برای مشارکت و حضور مردم حضور بیش از ۶۰ درصدی است و همه برنامه‌ها باید بر همین اساس تنظیم شود.

محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور نیز در این جلسه، انتخابات ۱۱ اسفند ماه را خطیر خواند و گفت: ما برای برگزاری انتخابات، ۲۵ فرآیند مختلف داریم که ذیل هرکدام از این‌ها ده‌ها فعالیت باید انجام شود و برنامه‌های لازم در این ارتباط تنظیم و تهیه شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار