در گرامیداشت دهه کرامت، امروز یادواره شهیده فاطمه اسدی، اولین زن شهیده تفحص شده کشور، در سنندج برگزار شد.

در گرامیداشت دهه کرامت، امروز یادواره شهیده فاطمه اسدی، اولین زن شهیده تفحص شده کشور، در مسجد حاجی فیضه نایسر سنندج برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم با اشاره به توطئه‌های همیشگی دشمنان علیه نظام و انقلاب، گفت: استکبار از اول انقلاب تاکنون درصدد براندازی ایران بوده، اما همواره با بصیرت و آگاهی مردم ناکام مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر نژاد با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال جنگ شناختی از طریق فضای مجازی است، افزود: ما یکی از کشور‌های مقتدر در دنیا هستیم و این اقتدار را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

مسئول گروه تفحص شهدای استان کردستان هم با اشاره به اینکه، کردستان، ۵۱۳ شهید زن را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: خون شهدای زن و در راس آنان شهیده فاطمه اسدی باعث شده است که نظام اسلامی همواره در اوج سربلندی بماند.

اسفندیاری با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین فتنه‌ها علیه کشورمان در جریانات سال گذشته اجرا شد، گفت: با وجود تمام مشکلات، مردم انقلابی پای آرمانهایشان ایستانده اند و با روشن بینی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

در این مراسم دختر شهیده فاطمه اسدی هم گفت: ذره ذره خاک ایران، رنگین از خون شهدایی است که مظلومانه جان دادند تا ایران دست نا اهلان و نامحرمان نیفتد.

کشور محمودی گفت: مادرم تلنگری برای دشمنان بود که با حیله و نیرنگ نمی‌توانند، روح شجاعت و دلیری را از فرزندان این مرز و بوم بگیرند.

شهیده «فاطمه اسدی» که متولد یازدهم مرداد سال ۱۳۳۹، در روستای «باقرآباد» از توابع شهرستان «دیواندره» است، از سوی ستاد مرکزی راهیان نور به عنوان یکی از هفت شهید شاخص سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.