مرکز نیکوکاری جهادی نفس در سمنان افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از افتتاح مرکز نیکوکاری جهادی «نفس» در دهه کرامت در این استان خبر داد.

ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از افتتاح مرکز نیکوکاری جهادی نفس با فعالیت در سه مقوله شناسایی مادران در معرض تصمیم به سقط، ارائه مشاوره با بهره‌گیری از متخصصان، فرهنگ‌سازی و حمایت از خانواده‌های گروه هدف در دهه کرامت خبر داد.

این مسؤول، هدف از ایجاد مرکز نیکوکاری نفس را کمک به چالش بزرگ جمعیت که در کشور دانست و اظهار کرد: این مرکز باهدف نشر و گسترش فرهنگ جوانی جمعیت و با نیروهای متخصص حوزه بهداشت و درمان در دهه کرامت افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری نفس قرار است در کنار مرکز نفس به نشر و گسترش فرهنگ جوانی جمعیت کمک کند، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و گسترش فرهنگ جوانی جمعیت و دوری از تک‌فرزندی، کمک به خانواده‌های دارای مشکل و حل معضلات آنان جهت حفظ جنین سالم و تربیت کنشگر حوزه جمعیت از دیگر اقدامات این مرکز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بهره‌گیری از نیروهای متخصص (حوزه بهداشت و درمان) را تفاوت و مزیت عمده مرکز نیکوکاری جهادی نفس را با دیگر تشکل‌هایی که در حوزه جمعیت کار می‌کنند، دانست و گفت: این رویکرد تخصصی باعث می‌شود تا آموزش‌ها، پیگیری‌ها و اقناع‌سازی‌ها با رویکرد علمی بوده و قطعاً باب مناسبی در موضوع کمک به مبحث جوانی جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.