مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: در مورد مصارف کمتر از ۱۵۰ کیلووات، به ازای هرکیلووات ساعت مصرف کمتر از میزان مشخص شده، ۲ هزار تومان، مصارف بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلووات یک هزار و ۵۰۰ تومان، مصارف ۳۰۰ تا ۴۵۰ کیلووات یک هزار تومان و ۴۵۰ تا ۷۵۰ کیلووات ، ۵۰۰ تومان به ازای هر واحد صرفه جویی به مشترکان هدیه داده می شود.

امیری افزود: سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان به ۲۲۸ هزار مشترک خانگی کم مصرف برق لرستان هدیه داده شد و مشترکان کشاورزی، اداری و تجاری ۱۱.۵ میلیارد تومان دریافت کردند.

به گفته وی در حوزه صنعت نیز هفت میلیارد تومان، حوزه کشاورزی ۳.۲۰۰ میلیارد تومان، اداری ۷۰ میلیون تومان، تجاری ۸۸۰ و سی ان جی ها نیز ۳۷۰ میلییون تومان پاداش کم مصرفی به مشترکان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بر اساس پیش بینی وزارت نیرو امسال ۲ هزار مگاوات صرفه جویی در مصارف برق خانگی کشور محقق می شود که سهم لرستان از این رقم طی سال گذشته معادل ۴.۸ مگاوات بود .

وی ادامه داد: طرح خاموشی یک درمیان روشنایی معابر و خیابان های اصلی نیز پارسال در کل کشور اجرا شد که در این راستا ۵.۷ مگاوات صرفه جویی شبانه در لرستان صورت گرفت و طی سال های آینده با افزایش تولید، این طرح به اتمام می رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.