آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار فرصت شیرازی/ ۳ کشته و ۵ مصدومیت نفر

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع یک آتش سوزی در ساختمان مسکونی واقع در بلوار فرصت شیرازی خبر داد.

هادی عیدی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان اینکه حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز حادثه آتش‌سوزی در یک آپارتمان پنج طبقه در محدوده بلوار فرصت شیرازی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، گفت: ماموران آتش‌نشان از هفت ایستگاه به محل حادثه اعزام و به سرعت اقدام به انتقال ساکنان به محل امن کردند.

او با یادآوری اینکه در این عملیات پنج دستگاه خودرو اطفایی، دو دستگاه خودرو تنفسی، یک دستگاه بالابر نجات و یک دستگاه خودرو نجات حاضر بودند، گفت: حادثه در طبقه چهارم این واحد مسکونی حادث شده و دود، دو طبقه چهار و پنج را فراگرفته بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در زمان رسیدن ماموران، یکی از واحد‌های مسکونی طبقه چهارم کاملا شعله ور بود و حریق از سمت تراس به بیرون زبانه می‌کشید، گفت: آتش‌نشانان حاضر در عملیات به سرعت نسبت به نجات ساکنان اقدام و ۴۰ نفر را به بیرون ساختمان هدایت کردند.

عیدی پور با بیان اینکه هشت نفر در محل حادثه بر اثر دودزدگی دچار مصدومیت شدید شدند، گفت: به رغم اینکه تعدادی از همکاران ما ماسک خود را بر صورت مصدومان زدند؛ متاسفانه سه نفر از این شهروندان در اثر شدت دودزدگی جان خود را از دست دادند.

رئیس آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه پنج مصدوم دیگر به مراکز درمانی اعزام شدند، گفت: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی برای بررسی دلیل آتش‌سوزی در محل حاضر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی سامانی چرا فقط بچه های من کشته شدن
۱۴:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
چرا فقط بچه‌ها ی من مردن
آخرین اخبار