با تلاش ماموران پلیس راه آهن و پلیس راه استان سمنان دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق و سرقتی در شاهرود و گرمسار کشف شد.

رئیس پلیس راه آهن شمال شرق کشور از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت هوندا سی یی ۷۵۰ سی سی با تلاش کارکنان پلیس راه آهن ایستگاه شاهرود خبرداد.

 سرهنگ علی ابراهیمی گفت: ماموران پلیس در حین کنترل کالا‌های موجود در انبار توشه ایستگاه راه آهن شاهرود یک دستگاه موتور سیکلت را مشاهده کردند که مالک برای ارسال به یکی از شهر‌های شرقی کشور تحویل داده بود .

وی افزود : از آنجایی که موتورسیکلت مذکور پلاک نشده بود و شماره تنه و موتور مخدوش بود ، این وسیله نقلیه برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و مشخص شد حواله واگذاری از سازمان اموال تملیکی، معتبر نیست و موتور سیکلت قاچاق محسوب می‌شود.

وی ارزش این موتورسیکلت را به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و خاطر نشان کرد: علاوه بر توقیف موتورسیکلت قاچاق، برای صاحب آن در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان هم گفت: مامور کنترل جاده‌ای پلیس راه گرمسار سرخه حین کنترل محور یک دستگاه خودروی وانت را که حامل یک دستگاه موتورسیکلت بود ، متوقف کرد.

وی افزود : سرنشین وانت اظهار کرد این موتور را از طریق سایت دیوار در تهران خریداری کرده و قصد دارد آن را به استان مازندران منتقل کند اما بررسی ها نشان داد موتورسیکلت مذکور سرقتی است و سرنشین وانت اموال مسروقه را خریداری کرده است .

موتورسیکلت کشف شده به همراه خریدار تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.