استفاده از ظرفیت‌های مردم برای امر به معروف و نهی از منکر

اگر در انجام وظایف خود از ظرفیت‌های مردم بهره ببرید هیچ باطلی در برابر جریان مردم ماندگار نیست.

 رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در همایش سراسری دبیران و مدیران این ستاد در استان‌ها گفت: مکاتبی همچون لیبرالیسم و سکولاریسم با عناوینی مثل نقد خدا و زیر سوال بردن حاکمیت الهی به صورت یک هجمه جهانی در حال فعالیت هستند.


آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر فعالیت پیامبران و امامان است گفت: حفظ نظام و اصل ولایت فقیه محور همه‌ی خوبی‌ها و معروفات است و نفی ولایت فقیه و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر منکری منکرتر است.


او  افزود: امروز محور همه‌ی حرکت‌های ستاد امر به معروف بر مبنای سیاست های، ولی فقیه است و رهبری معظم است و در این مسیر حفظ مردم و در صحنه بودن مردم بسیار مهم و باید قابل توجه باشد.


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: این کشف حجاب امروز، بی حیایی‌ها و تزلزل خانواده‌ها از نتایج سند ۲۰، ۲۰ بود که رهبر معظم انقلاب درباره آن مخالفت کردند و هشدار و آگاهی دادند.


آیت الله صدیقی افزود: شما آمران به معروف و ناهیان از منکر صدای مردم هستید و مهم است که برای پیگیری خواسته‌های مردم طرح عملی داشته باشید.


امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اگر در انجام وظایف خود از ظرفیت‌های مردم بهره ببرید هیچ باطلی در برابر جریان مردم ماندگار نیست و به سمتی بروید که مشارکت متن مردم با شما تضمین شده باشد.


آیت الله صدیقی در پایان سخنان خود با تاکید بر رفع اختلافات، اتحاد، وحدت کلمه و بکارکیری تخصص‌های مختلف در ادای این فریضه الهی گفت: با شبکه سازی قوی و تقویت مشترکات در امر به معروف و نهی از منکر به سمت یک مقصد و هدف واحد حرکت کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار