پیشتازی مرکز علمی کاربردی شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان در شاخص‌های حوزه نظارت

سرپرست مرکز علمی و کاربردی شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه مرکز علمی در حوزه نظارت از سوی دانشگاه جامع علمی و کاربردی ارتقاء رتبه و همچنین بین سه مرکز برتر استان قرار گرفت.

 محسن غفاری مقدم اظهارداشت: این ارزیابی و نتایج امتیازات کسب شده در طرح پایش شامل بررسی فضا، مدرسان، آموزش دانشجویی و دانش آموختگان پژوهشی، اداری حقوقی، فرهنگی و کارورزی بوده است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ دانشجوی فعال در ۱۵ رشته کاربردی کاردانی و کارشناسی و موثر مشغول به تحصیل هستند، افزود: این مرکز در مهر ماه سالجاری در رشته‌های آینده‌دار و ضروری نظیر معدن و موسیقی سنتی و مکانیک خودرو که برای اولین در این مرکز پذیرش دارد در مجموع ۱۰ رشته کاردانی و پنج رشته کارشناسی نیز از میان علاقه‌مندان بدون آزمون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

سرپرست مرکز علمی و کاربردی شهرداری و دهیاری سیستان و بلوچستان گفت: مرکز علمی و کاربردی شهرداری و دهیاری به عنوان یکی از پایگاه‌های حیاتی پژوهشی و دانشگاهی حوزه شهری و استانی در زمینه‌های متنوعی نظیر فناوری و کاریابی نیز فعالیت می‌کند و در برگزاری بوت کمپ، رویداد‌های فناورانه، پروژه‌های اجتماعی حضوری فعالانه و موثر داشته است.

وی اظهارداشت: اجرای رویداد‌های شتاب، استارتاپ‌های ورزشی، بوت کمپ پسماند و برگزاری دوره‌های آموزشی در حواشی شهر‌ها از جمله فعالیت‌های دیگر این مرکز علمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار