تاکید امام جمعه شهرکرد بر رفع مشکل آب آشامیدنی مردم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مسوولان برای رفع مشکل آب آشامیدنی مردم شهرکرد و شهر‌های اطراف تلاش بیشتری انجام دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: مردم انتظار نداشتند بعد از این‌همه اقدامات برای آب، دوباره با این طعم و کیفیت آب مواجه شوند.

وی افزود: انتظار است هر چه زودتر شاهد آثار تصفیه‌خانه‌ها و طرح‌های پدافندی در خانه‌های مردم باشیم.

نکونام به لزوم بازدید‌ها و گزارش‌های میدانی از طرح‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: مردم می‌دانند که اقدامات فراوانی در بخش آب و آبرسانی انجام شده است، اما انتظار دارند ابهام‌ها برطرف و مردم شفاف‌تر در جریان امور قرار گیرند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به مسائل خارجی اخیر و تلاش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی یادآور شد: ناوگروه ۸۶ افتخارآفرینی و آب‌های جهانی را سپری کردند که تعدادی از آن‌ها اهل چهارمحال و بختیاری بودند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: کشور‌های خارجی قدرت این کار را فقط در اختیار ابرقدرت‌ها می‌دانستند و این دستاورد مهم به برکت خودیابی، عزت و رشد روزافزون جمهوری اسلامی به دست آمد.

وی با اشاره به حضور عزتمندانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی در عرصه‌های جهانی گفت: دلارزدایی در دستورکار قدرت‌های مختلف است که باعث مهار تورم و تقویت قدرت اقتصادی کشور‌های مختلف می‌شود.

نکونام تاکید کرد: آینده تاریخ بیشتر نسبت به ظلم و ستم آمریکایی‌ها و قدرت به‌ظاهر جمهوری و دموکراتیک آنان قضاوت خواهد شد.

وی افزود: امروز آمریکا رو به اُفول است و به برکت ظهور انقلاب اسلامی این افول سرعت گرفته است که باعث نابودی آمریکا منجر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مسوولان برای رفع مشکلات مردم و حرکت روبه رشد کشور تلاش‌های جدی و شبانه‌روزی داشته باشند تا کشور اعتلا و ارتقای پیشرفت ایران باشیم.

وی با تبریک ششم ذی‌القعده سالروز ولادت حضرت شاهچراغ (ع) و ۱۱ ذی‌القعده سالروز ولادت امام رضا (ع) یادآور شد: وجود امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت شاهچراغ (ع) و امام‌زادگان در ایران نشان‌دهنده توجه و فضل پروردگار به مردم است که باید از این فرصت‌ها بهره‌گیری کنیم.

نکونام با اشاره به پنجم خردادماه روز حمایت از خانواده زندانیان و نسیم مهر اظهار داشت: باید از این خانواده‌ها حمایت شود و خیران نیک‌اندیش انجمن حمایت از خانواده زندانیان به‌عنوان یکی از قشر‌های آسیب‌پذیر جامعه را مورد توجه قرار دهند.

وی با قدردانی از زحمات مسوولان دستگاه‌های اجرایی و قضایی چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمت به مردم در میعادگاه‌های نماز جمعه استان گفت: در میز‌های خدمت مشکلات فراوانی از مردم رفع می‌شود و شهروندان از این اقدام مسوولان رضایت دارند.

برچسب ها: نماز جمعه ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.