برای اجرای طرح حفر چاه در آبرود فومن، ایستگاه پمپاژ و ۳هزار و سیصد متر لوله گذاری شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش در مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی روستا‌های آبرود و کندسر فومن گفت:این روستا تا ۶ ما پیش از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی محروم بود.

سرهنگ، ولی رحمانی افزود: کار آب رسانی به این روستا‌ها در دستور کار این قرارگاه قرارگرفت و با همکاری اداره آب و فاضلاب فومن در مدت ۶ماه آب دار شدند.

وی گفت: برای اتمام این پروژه عام المنفعه ۵ میلیارد تومان هزینه و ۳ هزارنفر از اهالی روستا‌های آبرود و کندسر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان هم گفت: برای اجرای این طرح حفر چاه، ایستگاه پمپاژ، و ۳هزارو سیصد متر لوله گذاری شد.

مازیار علی پور افزود:این چاه با آبدهی ۸ لیتر در ثانیه مشکل آب این روستا‌ها را حل کرد.

خلیل بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی گفت: از سال گذشته تاکنون افزون بر ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی برای پروژه‌های آبرسانی فومن درنظر گرفته شده که امیدواریم بخشی از طرح‌ها تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.

موسی فکور،فرماندار فومن هم ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی زمینی ارتش در فومن از تلاش‌های دولت برای تسریع در پروژه‌های آب رسانی فومن خبرداد.

در پایان مراسم بهره برداری از این پروژه از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، اداره آب وفاضلاب فومن و خیران که با قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش همکاری داشتند قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.