به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد.

پنج سال تمام دیپلمات کشورمان را به جرمی دروغین در پشت میله‌های زندان اسیر کردند؛ او، اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت ایران در وین بود که در سال ۲۰۱۸ توسط پلیس آلمان بازداشت و به بلژیک مسترد شد. دلیل این بازداشت هم تهمتی بود که منافقین به وی زدند و مدعی شدند اسدالله اسدی قصد بمب‌گذاری در نشست سالانه این گروه تروریستی در پاریس را داشته است.  

حکایت نشستی برای صندلی‌های خالی 
نشستی که هرسال در روزهای آخر ژوئن توسط گروهک منافقین در برخی از شهر‌های اروپایی برگزار می‌شود تا بلکه نشان دهند اعضای پیر و فرتوتشان همچنان نفس می‌کشند. نشستی که البته رسانه‌های غربی را نیز به تمسخر این گروهک واداشته است؛ برای مثال خبرگزاری آسوشیتدپرس در سال ۲۰۱۵ درباره نشست این گروه تروریستی در برلین اینگونه نوشت: «اغلب حاضران در گردهمایی سازمان مجاهدین خلق با سازمان‌دهی ترتیب داده‌شده توسط این گروه از مدارس لهستان و جمهوری چک به برلین برده شدند تا صندلی‌های خالی موجود در همایش را پر کنند. این افراد با وعده سفر رایگان به برلین، محل اقامت رایگان و همچنین گردش در شهر برلین به این شهر آورده شدند.»  

علاوه بر این روزنامه لوموند فرانسه نیز در گزارشی که در سال  ۲۰۱۳ منتشر کرده بود درباره این نشست نوشته بود: «اکثر افرادی که در همایش‌های مجاهدین خلق شرکت می‌کنند نمی‌دانند برای چه به همایش می‌روند و تنها به این دلیل که پیشنهادی خوب برای سفر به پاریس، اقامت چندروزه و پول دریافت می‌کنند، با مسئولان همایش همراه می‌شوند. معمولاً انتظار چندانی هم از این افراد نمی‌رود. آن‌ها بعد از سوارشدن به اتوبوس و رسیدن به پاریس آزاد هستند که هر جا خواستند بروند و به گردشگری بپردازند و تنها باید یک بعدازظهر به همایش این گروه رفته و پرچم‌هایی را در دست گرفته و هرگاه از آن‌ها خواسته شد شادی کرده و پرچم‌ها را تکان دهند.»

نقض قوانین بین المللی توسط مدعیان حقوق بشر
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در آن سال‌ها نسبت به طرح این ادعای کذب برای بازداشت دیپلمات کشورمان واکنش نشان داد و اعلام کرد: «گروهک ترویستی منافقین پس از ناکامی در نشست سالانه خود و برای جبران شکست در کسب حمایت سیاسی در جهت اهداف ضد انسانی و ضد ایرانی خود و نیز با توجه به سفر موفق ریاست جمهوری اسلامی ایران به دو کشور اروپایی همانند گذشته مبادرت به برنامه ریزی و اجرای سناریوی دیگری کردند تا بتوانند ضمن تاثیرگذاری بر این سفر اروپایی نسبت به تخریب جایگاه و موقعیت ایران و ایرانیان نزد افکار عمومی اروپا در این مقطع حساس کنونی تلاش کنند.»

بازداشت اسدالله اسدی علاوه بر اینکه دلیل درستی نیز نداشت بلکه یک اقدام غیر قانونی و نقض قوانین بین المللی نیز محسوب می‌شد؛چرا که اسدالله اسدی دارای مصونیت دیپلماتیک بود و بر اساس«کنوانسیون وین» مامور سیاسی هیچ کشوری نباید در سفر به سایر کشورها مورد تعرض و یا حتی تعقیب قضائی قرار بگیرد.

از همین رو نیز سعید خطیب زاده، دیگر سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، درباره اقدامات ایران در این زمینه گفته بود: «جمهوری اسلامی ایران بازداشت آقای اسدالله اسدی دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در اروپا را اقدامی از اساس غیر قانونی و نقض فاحش قواعد و رویه‌های بین‌المللی و مفاد کنوانسیون ۱۹۶۱ وین قلمداد می‌کند و براین اساس قبلا مراتب اعتراض شدید خود را به طور رسمی به مقامات دولت‌های اروپایی ذیربط ابلاغ کرده است. ما معتقدیم نقض مصونیت دیپلماتیک و بازداشت آقای اسدی و محاکمه وی در بلژیک یک بدعت غیرقابل قبول است و وزارت امور خارجه همچنان، کشور‌های درگیر این پرونده را مسؤول نقض حقوق دیپلمات کشورمان می‌داند و حق پاسخگویی متناسب را برای خود محفوظ می‌داند.»

و بازهم این «ایران» است که پیروز می‌شود
در نهایت اما بعد از سالها شکنجه این دیپلمات کشورمان  با چهره‌ای شکسته که گویای رنجی است که در طی این سالها مدعیان حقوق بشر به وی تحمیل کردند شب گذشته به آغوش خانواده بازگشت تا بازهم این ایران باشد که حقانیت خود را در عرصه‌های بین المللی به نمایش می‌گذارد.

موضوعی که حسین کنعانی مقدم کارشناس سیاست خارجی کشورمان درباره آن به ما گفت: آقای اسدی بعد از ۵ سال بیگناهی از زندان آزاد شد و این امر نشان دهنده این است که سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد و با احکام دروغین اقداماتی را انجام می‌دهد که هم حقوق بشر و هم سیستم قضائی آن‌ها را زیر سوال برده است.

وی ادامه داد: به هرحال با تلاش جمهوری اسلامی ایران وی آزاد شد و به کشور بازگشت، اما یک لکه ننگینی بر پیشانی اتحادیه اروپا نشاند، زیرا در این کشور‌ها عدالت مفهومی ندارد و فقط لابی صهیونیستی در تصمیاماتشان موثر است و گروه جنایتکار منافقین که دستش به خون بیش از ۱۶ هزار ایرانی آغشته است به عنوان مدعی العموم در این خصوص در سیستم قضائی حاضر میشود و با جوسازی این دیپلمات ما را ۵ سال زندانی میکند. اما در نهایت شاهد بودیم این آزادی شکست سنگینی برای منافقینی بود که بعد از ۵ سال تلاش مدام رسانه‌ای و باج دادن به وکلای مختلف نتوانستند در برابر مقاومت ایران پیروز شوند و تلاش این گروه تروریستی علیه ایران خود این‌ها را در افکار عمومی جهان رسوا کرد که برای دشمنی با ایران هم ترور شخصیتی و هم ترور فیزیکی را در دستور کار خود دارند و متاسفانه تحت حمایت اروپا نیز قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
فتوشاپ خوب کجا بخرم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
خداوند پشت و پناه بی گناهان است اونم بی گناهان از جنس شیعه علی علیه السلام پس کور خواندید منافقان وطن فروش بی دین و یاقی ما ایرانیان و در کل مسلمانان جهان خدا ی بزرگ را داریم وتوکل به خودش و توسل به به اعمه اطهار پس اینقدر به خودتون فشار نیاورید چون جمهوری اسلامی انشاالله هر چه زودتر به دست آقا امام زمان میرسد و خداوند یار و یاور رهبر و رییس جمهور عزیزمان و مردم خوبمان است ما در پناه خداییم شما در پناه چی دروغ آشوب ای کور دلان وطن فروش
خدا با ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
خوش به حالش.تو زندان بلژیک که وضعیت معیشتیش بهتر از ما بوده از حالا به بعد هم که دیگه نگو.بعضی ها شانس دارن.زندان اروپا بهتر از بهشت ایران
Iran (Islamic Republic of)
یار خدا
۰۸:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر منافق ، مرگ بر صهیونیست ، مرگ بر آمریکا و جیره خوارانش اتحادیه اروپا ، بی شک دست خدا با صابران است و پی هر سختی یک آرامشی است . با یاری خداوند همه دشمنان اسلام و ایران سرافراز را یکی پس از دیگری به زانو درخواهیم آورد همانگونه که شاهد هستید آمریکائیها را در خلیج فارس ذلیل و خوار کرده ایم . آمریکائیهایی که در دهه 60 ، 70 ، 80 هرچه خواستن در خلیج فارس علیه ایران کردند از زدن هواپیمایی مسافربری تا سکوه های نفتی تا زدن لنج ها و کشتی های ما اگر رگش را دارند الان از این غلطا بکنند . مجبورشان کردیم در خلیج فارس به زبان فارسی صحبت بکنند . این است اقتدار ایران . درود بر ایران سرافراز .
France
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
شاه باشی یا گدا رهبر باشی یا رعیت خوبیش اینه که هممون میریم یه جا که نتیجه ی اعمال خودمون رو میگیریم ولی قدرت اینقدر شیرینه که طرف برای بقاء ش حاضره هر کاری کنه این دنیا ظلم کردی فردای قیامتو چیکار میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
جنگ جهانی آخر
یکبار برای همیشه
...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
منافقان باید در غربت ودریوزگی بمیرند مرگشان هم در دول خارجی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
چقدر پیر شده؟
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۲۱:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
باسلام چهره واقعی غربیها مشخص شد و نشان داد که فقط وقتی وضع مالی خوبی دارند مثلاً آدمهای خوبی هستند وگرنه همون وحشی های همیشگی هستند
Iran (Islamic Republic of)
تبریز
۱۷:۱۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ایستادی به جنگ رو در رو // خنجر از پشت میزند دشمن
Iran (Islamic Republic of)
علی دانا
۱۵:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
شما چرا ان بلژکی دربند را ازاد کردید اگر گناهکار بود که نباید ازادمیشد واگر بی گنا بود چرا در بند بود به این میگن بده بستون مردم را نفهم حساب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
همین حرف های بدرد نخورت نشان میدهد که شخص تو نفهم هستی.
بعد هم خودت را مردم حساب نکن.
مردم میدانند که دولتهای اروپایی هیچ رحم و انسانیتی سرشان نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ضمن عرض خیرمقدم به جناب آقای اسدی عزیز و ابراز همدردی با این قهرمان مقاوم، ناگفته پیداست که اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزتمدار ایران اسلامی در اوج عزت است و منافقین روسیاه و آواره در نهایت ذلت مجبور است برای ادامه زندگی ذلت بار خود تن به هر خفت و خواری بدهد و غرب ضد بشر هر روز شکستی را در مقابل ایران عزیز متحمل می شود نتیجه همین فداکاریها و مقاومت های شکوهمند است. زنده باد ایران اسلامی و مستدام و پاینده باد مقاومت اسلامی در سراسر جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
در اروپا اسیر باشی خیلی شرافت داره تا این اوضاع را تحمل کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
بی لیاقت و وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۴۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
صدا و سیما باید با بهره گیری از تمام امکانات این رسوایی حقوق بشر غرب را در همه جا گوشزد کند و در چندین برنامه و چندین تکرار هم ملت خودمان را بیدار تر کند و هم جهانیان را.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۴۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
من تو این موندم که خارجی ها از کجا میدونن که کی یه کلکی بکارشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
خوب آنها به منافقین وصل هستند که در تاریخ خود دروغ و جنایتی نداشته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
الان این عکس فتوشاپ شده رو نشون میدید که بگید چقدر شکنجش دادن؟
اگر می توانید مقابله کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
۱۴:۱۶ ففط باید حرف مفت را بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
تو اروپا چرا دنبال بمب گذاری بوده .آبروی ایران و ایرانی رو برده. همبن میگن ایرانی تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ای سربازهای که دو مرز شهید شدند خبری نیست ولی این افراد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
امیدواریم دوباره با نمایشی مثل ایمیل امثال هیلاری کلینتون یا هر ترفند دیگری این افراد رو محو نکنید واقعا جای تاسف است برای وزارت اطلاعات و عدم اطمینان بخشی حمایت از جامعه علمی و سیاسی کشور در برابر سرویس های جاسوسی بیگانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ایشان پاسدار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
پاسداری از کشور و اعتقادات و ناموس ، دل و شرف می خواهد و افتخار دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
عزیز دلِ مردمِ ایرانی.به وطن خوش آمدی.قدمت روی چشمان ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
شاید ۹۹ درصد ملت آن را نشناسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
الان چفیه یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
چفیه مد شده نشان حزب الهی شده خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقا اکبری هم چفیه داشت هم جای مهر تو پیشانی و هم انگشتر عقیق و هم پیراهن یقه اخوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
دوست داریم چفیه بذاریم.به هیچکس ربط نداره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
خوش اومدی مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ان شاء الله آزادی آقای حمید نوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
جناب اقای نوری هم بیگناهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
خارجی ها فقط بیگناهان را میگیرن و کاری با گناهکاران ندارن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۲۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
لطف کنید و از آقای اسدی و حقوق بشر اروپا و منافقین ، مستندی ساخته و هر روز به مدت یک هفته در رسانه ها پخش شود.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۱:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
درود بر تمام کسانی که در برابر استکبار غرب همچون کوه ایستاده اند.
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ایشان را با یک جاسوس بلژیکی مبادله کردیم کجاش دیپلماسی است دیپلملسی ان است که بدون بده بستان چیزی بگیری حالا مگر دنیا قبول کرده از نظر دنیا دو تا جاسوس با هم مبادله شده اند ایا این می شود دیپلماسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
۱۱:۰۲ ببند دهان را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
12:44 لایک داری خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
دقیقا درست میگه. اونا الکی یه نفر رو بازداشت می کنند بعد با یه جاسوس معاوضه میکنند. خوب روشی هست. این وسط ایران متضرر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
هر وقت تونستید با شیطان به تفاهم برسید اونوقت اینطور نظرها را بدید.مگه با دشمنان دروغگو میشه به زبان خوش صحبت کرد!!! خدا را شکر که به هر طریقی شد تونستن این عزیز را از اسارت آزاد کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
خوش امدی چشمان ملت ایران و رهبرعزیزمان روشن درود بر دستگاه دیپاماسی ایران
ارزوی ازادی زندانی نوری از زندانهای سوئد انشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
خدایی نورایمان و مهربانی تو صورتششو نگاه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر منافق کوردل جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
باید اسناد این جنایت در سازمان ملل برود و بازگو شود
نباید سکوت کنیم تا دنیا بداند که مجرم کیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
الان نمیخواید غرامت چند سال شکنجه و عمر این بنده خدا رو بگیرید ؟
اگر بدون عکس العمل بمونه این موضوع حتما دوباره تکرار میشه . باید براشون عواقب داشته باشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
هر موقع غرامت جنگ عراق رو گرفتید این هم میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
چه شد همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته با شاغلین ؟
این قشر بدبخت دریافتی شان حتی تا 5 روز اول برج را با این گرانی و تورم پوشش نمی دهد و خانواده ها گرسنه می مانند.
گناه ایشان چیه که دزد و دلال و حرام خور و اختلاسگر نشده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
این خبر از درد و رنجی که هموطنت کشیده و پیروزی کشورت در برابر استکبار و شیاطین میگه شما از حقوق و همسان سازی
واقعا هر نکته سر جای خودش باید گفته بشه که ارزش پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
اول باید وضعیت کسانی که شرایط شما برایشان آرزوست وحقشان از ثروت کشور بیشتر خورده شده داده شود،بعد شما،تو کز محنت دیگران بی غمی،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
فرهنگیان و شاغلین خسته نشدین از بس همه چیز را خار دونستین و فقط شرایط خودتونو مهم دونستین...فرهنگیان که سیری ندارن سه ماه تابستان تعطیل.عید تعطیل... باز هم ناله میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
از فزهنگی قانع تر وصبور تر پیدا نمی کنید میگی نه نیم ساعت برو مدرسه
Canada
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
مبادله باامدادگر بلژیکی.......عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
جون ایشون برامون مهم بوده
یعنی میگید نباید مبادله میشده؟؟؟؟
در ضمن کدوم امدادگر؟؟؟؟؟جاسوس بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
مهم این بوده که این عزیز را از چنگال اون وحشی ها نجات بدیم و به کشور برگردانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
امدادگر ......عجب
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۱۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
یاد خودم افتادم. ۱۸ سالم بود اسیر عراقها شدم ۲۲ سالم بود آزاد شدم. ۷۵ کیلو بودم اسیر شدم و ۴۰ کیلو بودم آزاد شدم. الان به اندازه یه پیر مرد ۸۰ ساله مریضی دارم همه چیز دارم قند دارم چربی دارم روماتیسم دارم پوکی استخوان دارم وز وز گوش دارم ... از همه بدتر حال ندارم. خدا رو شاکرم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ما امنیتمون رو مدیون جانفشانی ها و فداکاری های شما هستیم .زنده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
درود بر تو رزمنده دلاور
تومایه سربلندی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
حمید خدا خیرت بده.خیلی مرد هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام آرزو می کنم هر چه زودتر سلامتی حاصل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
همه ی این امنیت و زندگی که داریم مدیون شهدا و جانبازان و آزادگانی مانند شما هستیم
دعا میکنیم و امیدواریم اون دنیا بتونیم جواب گوی این همه خوبی شماها باشیم که وقتی از ما سوال شد در برابر این همه جانفشانی و فداکاری و ایثار این عزیزان شماها چه کردید بتونیم جواب بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
کسی امروز احترام قدردانی از رزمندگان و جانبدزان جنگ عراق نمیکند انها فراموش شدگان هستکد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ما همیشه مدیون جانبازان و شهدا هستیم. همسایه ما هم جانبازه.هروقت میبینمشون شرمنده میشم که اینطور فداکاری کردن در حق ما... خدایا بیحجابها و بازیگران بیحیای وطنفروش را به راه راست هدایت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
حمید جان حتی اختلاس گرها و مسئولین دزد هم مدیون رشادت های شما و امثال شما هستن. امیدوارم سانسورچی هم خواب باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
دمت گرم برادر.. خدا ان شاءالله در دنیا و آخرت برات جبران میکنه.. ما مدیون شماییم..شرمندتونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
خدا باعث وبانی جنگ رو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
اما یک کشور با عزت داری و شرف داری خدا و قیامت داری وجدان آسوده داری و ملت دشمنی صدام را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
قلم‌حرمت‌دارد.*ن‌والقلم‌ومایسطرون*
اسدالله‌اسدی؛ویکی‌پدیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
پاسخ به 11:31
دوست عزیز خداوند درقیامت از بندگانش نمیپرسد دربرابر ازادگان چیکارکردید انچه خداوند از بندگانش میپرسد درراستای قران ودین هست نه درراستای جنگ وازادگی چه بسا انچه شماها فکر میکنید صواب هست شاید عین گناه باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
بعد 5 سال هنوز ایستاده بنده خدا، چرا باید این همه سال طول بکشه کجاست این دیپلماسی قوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
کجاست آن دمکراسی و عدالت و آزادی که غرب ادعا می کند کجاست سازمان های حقوق بشری و سازمان های بین الملل و لاهه ؟ چرا تمام غرب و غرب پرستان در هاله ای از چرندیات مشتی پیرو و پاتال منافق تروریست منفعت طلب به مانند زالو می لولند ؟ چرا چشم ها را 5 سال یک بار می شورند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
گروگانگیری به سبک دموکراسی غربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
احسنت
دقیقا همینه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
بجرم واهی بمب گذاری
کاملا مشخصه بیگناهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
خوش آمدی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
اولا این آدم متهم شده به بمب گذاری علیه منافقین. اگر هم به فرض این کار رو کرده باشه دمش گرم. دوما منافقین در چند سال اخیر سعی دارند علیه مقامات ایرانی پرونده سازی کنند، تا خودشونو تطهیر کنند. سوما به قیافه این آدم نگاه کنید این آدم ۵۲ سالشه اما قیافش شبیه ۵۲ ساله هاست؟؟؟ ببینید چه قدر شکنجه دادند. چهارما بلژیک سابقه طولانی دشمنی با مسلمان ها روداره. قبل از قرآن سوزی در بعضی از کشورهای اروپایی بلژیک جزو اولین کشورهایی بوده که به مقدسات مسلمانان توهین کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
اگر برای خودتم اتفاق بیوفته و بی گناه همین بلا ها رو سرت بیارن او روز هم همین حرفی رو میزنی؟؟؟؟؟
اصلا میدونی چه بلاهایی سرش اوردن ؟؟؟؟
میدونی حقوق اولیه رو ازش دریغ کردن ...
میدونی با خوی وحشی گری چه کارها که باهاش نکردن ...
به دایل اتهامات واهی و بدون سند و مدرکی متهمت کنن میدونی یعنی چی ؟؟؟
آقای اسدی یکی از چندین نفر زندانی ایرانی تو زندانهای غربی که هنوز اسیرن و چه بلاهایی که سرشون نمی یارن و ایشون رو تونستن آزاد کنن
هر وقت خواستی قضاوت کنی به اندازه ثانیه ای خودت رو بزار جاشون
و چرت و پرت نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
اروپا باید به خاطر زندانی شدن دیپلمات ایرانی ، غرامت بپردازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
دهنت رو ببند همینجوری سرت بیاد انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
این جمله در عین نادانی گفته شده....
با تحقیق و مستند حرف بزنید اگر معتقدید چیزی بوده....
تازه اون مردم که شما میگید ،آدم نیستند ،حیوانانی هستند در پوست مردم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
۸:۵۲ کوته فکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
تا مردم رو کی بدونیم منافقین مردم نیستند راستش حتی حیوان هم نیستند این ها رو کنار حیوان ها قرار بدیم توهین به حیوانات است با مثل گفتی با مثل جواب می دم اول فکر کن بعد حرف بزن خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر وطن فروش ومنافق وکسانی که از دشمنان انقلاب حمایت میکنن لعنت بر تک تکشان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
جناب ٠۸:۵۲
اولا اگر چیزی بود چرا نتوانستند با سند ثابت کنند و مجبور شدند آزادش کنند
ثانیا اروپا اگر واقعا مخالف تروریسم است اگر اتهام آقای اسدی ثابت نشده این جنایت را علیه او مرتکب می شوند در تروریستی بودن خود منافقین که هیچ کس تردید ندارد و هزاران عملیات تروریستی آنها با اسناد غیر قابل تردید ثبت شده است چرا اروپا آنها را پناه داده و حمایت می کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
اولا ئو آخراً اتفاقا 52 ساله ها همه همین شکلی هستن تو ایران از بس ززیر بار تورم و فشار های اقتصادی و عدم تامین نیاز های اولیه خانواده له شدن تازه تو ایران داغون ترن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
و ایران هنوز ایستاده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ایران 7 هزار سال است که چون کوه ایستاده است
آخرین اخبار