دستگیری و انهدام باند سارقان به عنف در شهر کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری و انهدام باند سارقان به عنف در شهر کرج خبر داد، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کردند.

 سرهنگ محمد نادر بیگی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده سرقت با شیوه زورگیری در سطح شهر کرج به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او افزود: براساس بررسی های اولیه مشخص شد، سارقان با خودروي پژو یکی از متهمان در سطح شهرستان کرج و حومه تردد کرده و سوژه های مورد نظر را شناسايی و به عنوان مسافر سوار خودرو کرده و در مکانی خلوت با تهديد چاقو و قمه اموال آن ها را گرفته و متواری می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: بلافاصله تحقیقات تخصصی برای شناسایی متهمان آغاز و در مدت زمان کوتاهی با بکارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این افراد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی در ادامه تصریح کرد: در تحقيقات تکمیلی به عمل آمده، سارقان به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت با شگرد سوار کردن  افراد به عنوان مسافر و سپس سرقت از آن ها اعتراف کردند.

او اضافه کرد: تا کنون تعداد ۱۲ نفر از شکات شناسایی شده اندو تحقيقات برای شناسايی ساير مالباختگان نيز ادامه دارد .

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از اینگونه جرائم تاکید می گردد شهروندان تا حد امکان از خودرو های عمومی برای تردد استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.