معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از انجام ۶۹ مورد عملیات امداد و نجات و افزایش سیزده درصدی این عملیات ها در اردیبهشت ماه خبر داد.

امیر عباسپور گفت: ۶۹ مورد عملیات امداد و نجات در اردیبهشت ماه انجام شد، که شامل ۳۷ عملیات جاده ای، ۱۹ عملیات کوهستان، ۶ مورد خدمات شهری، ۳ مورد خدمات حضوری،۲ مورد صنعتی و کارگاهی ۱ مورد خدمات مناسبتی و ۱ مورد حوادث دریایی ساحلی بوده است.

عباسپور، افزود: طی این عملیات‌ها ۲۷۵ نیروی عملیاتی در قالب ۹۳ تیم امداد و نجات با بکارگیری ۶۱ دستگاه آمبولانس،۲۵ دستگاه خودروی ست نجات و ۱۱ دستگاه خودروی کمکدار به ۴۷۱ نفر آسیب دیده خدمات ارائه دادند.

وی افزود: در عملیات‌های امدادی انجام شده، طی خدمات مناسبتی و پوشش امدادی مراسم نماز عید سعید فطر به ۲۷۴ نفر خدمات ارائه شد و ۱۷ نفر نیز در سایر حوادث امدادرسانی شدند.

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان البرز ادامه داد: در این عملیات‌ها ۳۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳ نفر به صورت سرپایی خدمات دریافت کردند و ۳ نفر نیز جان خود را در این حوادث از دست دادند که در مجموع حوادث اردیبهشت ماه با ۹ مورد بیشتر نسبت به فروردین ماه، ۱۳ درصد افزایش داشته است.

گفتنی است: شهرستان کرج با ۳۹ حادثه،۵۶درصد حوادث و اشتهارد با ۹ حادثه و شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ هر یک با ۷ حادثه، طالقان ۶ و مرکز استان با یک حادثه به ترتیب بیشترین حوادث استان را در ماه گذشته داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.