کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق پیش بینی‌ها موج بارشی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد که فعالیت آن در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز با شدت کمتری تداوم می‌یابد.

ارسطو محمدی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی، هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار رقیق است که میزان آلودگی هوا به تدریج کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: با ورود یک سامانه جدید بارشی از روز سه شنبه هفته جاری بارش ها به صورت ضعیف آغاز می شود که طی روز چهارشنبه شدت بیشتری می یابد به طوری که رگبار و رعد و برق مناطق مختلف استان را در بر می گیرد.

این کارشناس ادامه داد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه نیز رگبارهای پراکنده در سطح استان رخ خواهد داد اما دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته سجاس با دمای هشت درجه و گیلوان طارم با ۳۹ درجه خنکترین و گرمترین ایستگاه های هواشناسی استان بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در مدت یاد شده بین ۹ و ۲۶ درجه بالای صفر بود.

به گفته وی، دمای شهر زنجان امروز به ۲۸ درجه می رسد که نسبت به روز گذشته ۲ درجه افزایش دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.