یک کشته در تصادف پژو پارس با یک اسب در بندر انزلی

برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک رأس اسب در بندر انزلی یک کشته برجای گذاشت.

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف یک دستگاه پژو پارس با یک رأس اسب در بندر انزلی و کشته شدن راننده خودرو بر اثر این برخورد خبر داد.
 
او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی در شهرستان بندر انزلی، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راهور گیلان به بررسی صحنه تصادف توسط کارشناسان پلیس اشاره و تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک رأس اسب که به علت بی‌مبالاتی توسط صاحبش در جاده رها شده بود، برخورد کرده است.

سرهنگ طالبی افزود: متاسفانه سرنشین این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.

او رعایت مواد ۲۰۹ و ۲۱۰ آیین‌نامه رانندگی را یک ضرورت دانست و گفت: توجه به این مواد که به رها نکردن احشام در محل عبور و مرور خودرو‌ها و استفاده از علائم هشدار‌دهنده توسط مالکان حیوانات حین گذر از عرض یا طول معابر اشاره دارد، موجب جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان همچنین بر رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و استفاده از کمربند ایمنی حین رانندگی در معابر داخل و برون شهری تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.