واگذاری زمین به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند در استان یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از واگذاری زمین به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند در یزد همزمان با میلاد امام رضا (ع) خبرداد.

عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به برگزاری مراسم اهدای زمین به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند گفت: در مواد ۳ و ۴ قانون جوانی جمعیت موضوع واگذاری زمین دیده شده که بر همین اساس با پیگیری‌های استاندار و معاون عمرانی به تعداد خانوار‌های موجود که بالغ بر سه هزار خانوار هستند، زمین تامین شده است. 

او افزود: در حال  حاضر۳۷۱۶ نفر برای اخذ زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند که ۲۷۷۲ خانوار حائز شرایط اولیه شناخته شده و ۱۱۷۱ خانوار نیز تایید شدند که چهارشنبه شب همزمان با میلاد امام رضا (ع) در مراسمی در مجموعه امیرچقماق یزد، این زمین‌ها به این خانوار‌ها واگذار می‌شود.

معاون استاندار گفت: برای تمامی خانوار‌ها زمین تامین شده که امیدواریم با تکمیل مدارک و اطلاعات بتوانیم به همه این خانوار‌ها زمین واگذار کنیم و از این بابت خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند نگرانی نداشته باشند و تنها محل قطعات با قرعه کشی تعیین خواهد شد.

عزیزی از واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای فرزند چهار قلو در استان یزد هم خبر داد و گفت: در جشن چهارشنبه به سه خانواده دارای فرزند چهار قلو نیز کلید واحد مسکونی اهدا می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه یکی از چالش‌های آینده کشور بحث پیری جمعیت است، افزود: با توجه به اقدامات و تصمیماتی که در گذشته گرفته شده امروز شاهد گرایش جمعیت به سمت پیری هستیم که اگر چنین روندی ادامه پیدا کند در سال ۱۴۳۰ ایران یکی از پیرترین کشور‌ها خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۶:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
بنده 4 فرزند دارم و خونه نقلی داشتم جای بسیار کوچک .خدا خیر بده این دولت و مجلس که زمین ارزان در اختیار بنده قرار دادن. امیدوارم که همیشه پایدار و پیروز باشند
Iran (Islamic Republic of)
الهی گاهی نگاهی
۱۶:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب، این زمین های طرح واگذاری دقیقا کجا میشه نقشه کامل با توضیحات اگر هست در اختیارمان بگذارید ممنونم میشم
Iran (Islamic Republic of)
الهی گاهی نگاهی
۱۶:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب، این زمین های طرح واگذاری دقیقا کجا میشه نقشه کامل با توضیحات اگر هست در اختیارمان بگذارید ممنونم میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام ممنونم من مستاجر بودم با سه فرزند اسمم در اومده خدرا شکر از دولت عزیز نهایت تشکر رادارم
Iran (Islamic Republic of)
نجمه ميرحسيني
۲۰:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
با سلام ما در این طرح ثبت نام کردیم و برای تکمیل پرونده به دفتر پیشخوان هم مراجعه کردیم هیچ مشکلی را رد شدن این طرح را نداریم ولی متأسفانه اسم ما در نیامده نمیدونم باید کجا مراجعه کنم شما میتونید کمکم کنید