افزایش مراکز آزمون آنلاین مهارت در خوزستان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک تعداد مراکز آزمون آنلاین در استان خوزستان به ۱۵ مرکز رسید.

شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با توجه به محیا کردن زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌های لالی واندیکا جهت تسریع در آزمون‌های سنجش مهارت کارآموزان سایت آزمون آنلاین در این شهرستان‌ها راه اندازی شد.

او می‌گوید: وظیفه اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارائه آموزش‌های مهارتی و ارتقاء آن است که یکی از ملاک‌های اصلی آن ارزشیابی مهارت می‌باشد.

به گفته او با راه اندازی این مراکز سرعت برگزاری آزمون و صدور گواهی مهارت افزایش‌یافته و اثربخشی و کیفیت آموزشی آزمون‌ها افزایش خواهد یافت.

ملایی هزاروندی گفت: مهمترین مسئله در برگزاری آزمون‌ها، شفافیت آزمونهاست. از لحاظ اجرایی مشکلاتی در آزمون‌های کتبی و کاغذی وجود دارد و سیاست ما الکترونیکی کردن آزمون‌ها می‌باشد.

این مقام مسئول می‌گوید: تحقق دولت الکترونیک، سرعت در برگزاری آزمون و اعلام نتایج، دسترسی آسان، صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها، افزایش اثر بخشی و کیفیت آزمون از جمله مزایای برگزاری آزمون بصورت الکترونیکی می‌باشد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: براساس برنامه ریزی تا پایان سالجاری سایت آزمون آنلاین در تمام مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای سطح استان راه اندازی خواهدشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.