امنیت کشور مرهون جانفشانی جانبازان است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امنیت و آسایش در کشور مرهون جانفشانی جانبازان و شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین "سید احمدرضا شاهرخی" در آیین تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد لرستان در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: جانبازان سرافراز جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به میهن اسلامی و انقلاب خدمات دو چندان کرده‌اند.

وی ادامه داد: جانبازان با تمامی جراحات و تحمل سختی‌ها برای خودشان و همسران و فرزندانشان در راه آرمان‌ها و ارزش‌های الهی ایثار و فداکاری می‌کنند، به مانند امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم (ع) از جان خود مایه گذاشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مجاهدت و رشادت جانبازان اسلام در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی از زمان دهه سوم هجری و زمان پیامبر (ص) تا زمان جنگ تحمیلی و حال ادامه دارد، تصریح کرد: جانبازان ارزشمندترین یادگاران و ارزنده‌ترین گوهر‌های ناب دفاع مقدس هستند و ملت به شهدا و جانبازان و خانواده‌های آنان افتخار می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان خطاب به جانبازان بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس که امروز باعث پیشرف در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌الملل شده است حاصل صبر و شکیبایی شما جانبازان سرافراز بوده که برای همه ما آموزنده است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: پلیس در حفظ و حراست و امنیت که پایه و اساس پیشرفت کشور است نقش ممتازی داشته و در تمامی نقاط شهرها، مرز‌ها و جاده‌ها که امنیت مردم به خطر می‌افتد حضور پررنگی دارد.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه این آیین اظهار کرد: اجر شما جانبازان کمتر از شهادت نیست، زیرا تیر و ترکشی که به شهدا برخورد کرده است به شما عزیزان نیز برخورد کرده است، اما تقدیر این بوده است که شما بمانید و همچنان پرونده شما مفتوح باشد و خداوند متعال اجر بیشتری به شما عطا کند.

سردار یحیی الهی افزود: جانبازان، ولی نعمتان ما هستند و با خداوند متعال معامله کرده اند و شهدای زنده‌ای هستید که با درد و رنجی که تحمل می‌کنید خداوند به شما اجر و پاداش عظیمی خواهد داد و ما حقیقتا" به شما غبطه می‌خوریم.

وی بیان کرد: شهدا و جانبازان زیادی در انتظامی کشور و فرماندهی انتظامی لرستان تقدیم نظام اسلامی و میهن کرده ایم، و همه ما روزانه شاهد جانفشانی این مجاهدان در راستای تامین امنیت و آرامش مردم هستیم.

سردار الهی گفت: فرماندهی انتظامی لرستان ۵۰۱ شهید و یک هزار و ۳۱ جانباز سرافراز تقدیم نظام و انقلاب کرده است که این نشان از روحیه ایثار، شهادت طلبی و از جان گذشتگی پلیس استان است و به آن افتخار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.