محسن اسفندیاری رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین در جلسه هماهنگی که به منظور راه اندازی وب اپلیکیشن قزوین من تشکیل شد، گفت: به زودی درگاه واحد ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری قزوین راه اندازی و در دسترس شهروندان قرار میگیرد و با این اقدام شهروندان میتوانند فقط از طریق این درگاه خدمات شهرداری را دریافت کنند.
اسفندیاری افزود:شهروندان میتوانند از طریق این سامانه به صورت مستقیم و بدون واسطه با شهرداری قزوین ارتباط داشته و از ۴۰ خدمت متنوع شهروندی و کارمندی مانند ثبت قرار ملاقات و ارتباط با مدیران شهری، ثبت درخواستها و استعلامات حوزه شهرسازی و ... بهرهمند شوند.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین تمام امکانات خود را در راستای الکترونیکی کردن خدمات خود به کار گرفته است تا از این طریق رضایت حداکثری شهروندان را جلب کند.