انهدام پهپاد اوکراینی در آسمان مسکو+ فیلم

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین یک حمله پهپادی به اطراف مسکو انجام دادند که خسارت جانی نداشت.

مسکو و مناطق اطراف آن هدف حملات پهپادی قرار گرفتند که وزارت دفاع روسیه، اوکراین را عامل این حمله دانسته و کی‌یف را متهم کرد.

براساس گزارش گاردین٬ وزارت دفاع روسیه گفت: «صبح امروز، رژیم کی یف یک حمله تروریستی با پهپاد به اطراف مسکو انجام داد. سه پهپاد با ابزار الکترونیکی به کنترل ما در آمدند و از اهداف مورد نظر خود منحرف شدند. پنج پهپاد دیگر نیز توسط سامانه موشکی زمین به هوای پانتسیر-اس در منطقه مسکو سرنگون شدند.

سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو، گفت که حمله صبح روز سه شنبه به چندین ساختمان آسیب جزئی وارد کرد. سوبیانین در ادامه افزود: «تمام خدمات اورژانس شهر در صحنه حضور دارند. تاکنون به کسی آسیب جدی وارد نشده است.»

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، آثار دود را در آسمان نشان می‌دهد. برخی از تصاویر نیز یک پنجره شکسته را نشان دادند. سوبیانین گفت که ساکنان دو ساختمان آسیب دیده در حملات روز سه شنبه تخلیه شده اند و افزود که پس از پایان کار سرویس‌های ویژه می‌توانند به آپارتمان‌های خود بازگردند. حمله بی سابقه به پایتخت روسیه در حالی رخ داد که پایتخت اوکراین، شب گذشته با سومین حمله هوایی خود در ۲۴ ساعت گذشته روبرو شد.

در همین راستا مقامات گفتند که بر اثر ریزش آوار‌های ناشی از یک پهپاد منهدم شده روسیه در اوایل روز سه‌شنبه، دست کم یک نفر در کی‌یف جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر مجروح شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
مرحبا به روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
روسیه باید فورا اعلام کنه هر حمله ای از طرف اوکراین به روسیه به عنوان حمله ناتو به روسیه تلقی میشه
آخرین اخبار