دستاورد‌های انقلاب باید برای نسل نو بازگو شود

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های حاصل شده باید در راستای جهاد تبیین برای نسل نو بازگو و تشریح شود.

سرهنگ پاسدار حمزه برین معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین  در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن تبریک دهه کرامت افزود:باید برنامه‌های ماندگار و اثرگذار ترویجی با مشارکت سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در جامعه تدارک دیده و برگزار شود.

وی اظهار کرد: باید این دستاورد‌ها با جهاد تبیین به قشر‌های مختلف مردم به‌ویژه جوانان بازگو و معرفی شود تا آن‌ها بدانند که در کشور بزرگ و مقتدری زندگی می‌کنند.

برین با بیان اینکه جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، گفت: امروز این فرهنگ می‌تواند گره‌گشای بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور باشد.

به گفته وی، مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری یکدیگر برنامه‌های ترویجی باکیفیت به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن و تبیین این فرهنگ به آحاد جامعه برگزار کنند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین همچنین گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عامل بازدارنده در مقابل هجمه‌های دشمنان به سمت جوانان ماست.

وی خاطر نشان کرد: باید برنامه‌های ماندگار و اثرگذار ترویجی با مشارکت سپاه و بنیاد و دیگر مسوولان فرهنگی در جامعه در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این نشست برنامه‌های فرهنگی این نهاد را تشریح کرد و گفت: این نهاد آماده همکاری با هر دستگاهی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سمیه اسمعیلی افزود: باید سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجرای برنامه‌های فرهنگی هم‌افزایی داشته باشند تا برنامه‌هایی درشان شهدای استان قزوین برگزار کنند.

وی بر تقویت همکاری بین سپاه و بنیاد تاکید کرد و گفت: با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های این دو نهاد می‌توان از ظرفیت گلزار‌های شهدا در جهت تقویت ارتباط جوانان با شهدا بهره برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار