ناکامی قاچاقچیان در قاچاق ۳۷۲ راس احشام سنگین در مرز‌های بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان احشام و مهار ۳۷۲ راس احشام سنگین قاچاق قبل خروج از مرز خبر داد.

سردار رضا شجاعی  اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی «نگور» از توابع منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و طی یک عملیات منسجم و دقیق موفق شدند از خروج ۳۷۲ راس احشام سنگین قاچاق به آن سوی کشور جلوگیری کنند و قاچاقچیان را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام بگذارند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات‌ها که قاچاقچیان غافلگیر شده و توان مقابله با مامورین را نداشتند ضمن رها کردن احشام با بهره‌گیری از وضعیت توپوگرافی منطقه از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه تلاش و اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام مکشوفه را بیش از ۵۰ میلیاردریال برآورد کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان در راستای وظایف ذاتی خود تلاش‌های شبانه‌روزی را برای افزایش احساس امنیت در جامعه انجام می‌دهند و لازم است مردم نیز در این زمینه همکاری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار