وزیر میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران:

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس نباید بازداشت می‌شد

ضرغامی گفت: بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس که یک هفته قبل مورد تقدیر وزارتخانه و دولت قرار گرفته بود، نباید انجام می‌شد.

عزت‌الله ضرغامی وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هیئت دولت درباره بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس گفت: خانم ادهم همکار خوب، متخصص، کارشناس، متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد.

وی ادامه داد: در دولت درباره این مسئله بحث شد، ارزش‌های خانم ادهم برای ما محرز است، اما اگر هرگونه رفتار مغایر با فرهنگ و اصول اجتماعی مردم در جایی انجام شود که نسبتی با بخش‌های دولتی داشته باشد، طبق قانون باید در هیئت تخلفات اداری که جایگاه قانونی دارد بررسی شود و در صورت صحت نسبت به آن تصمیم گیری شود.

ضرغامی گفت: بازداشت مدیر شایسته‌ای که یک هفته قبل مورد تقدیر وزارتخانه و دولت قرار گرفته و در جریان سفر‌های نوروزی رکورد همه بازدید‌ها را جا به جا کرده، از مسافران نوروزی تا شب‌های احیا که کار متفاوتی را سامان داد آن هم به دلیل اینکه یک اتفاقی در یک محلی ظرف چند دقیقه انجام می‌گیرد نباید انجام می‌شد، در حالی که او اقدامات در رابطه با این رخداد را هم بلافاصله اعلام می‌کند.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: با رویه‌ای که آقای اژه‌ای و آقای رئیس جمهور دارند حتما موافق بازداشت به این معنا نیستند و ما نسبت به این مسئله تلاش زیادی کردیم و معترض بودیم و پیگیری حقوقی کردیم. از آقای اسماعیلی رئیس دفتر رییس جمهور و وزیر کشور و وزیر دادگستری که دیروز لحظه به لحظه این مسئله را پیگیری کردند که خانم ادهم آزاد شود تشکر می‌کنم. امیدوارم در چنین مسائلی اگر اتفاقات مشابه می‌افتد از مسیر‌های بهتر و کم هزینه‌تر که دشمن سوءاستفاده نکند از این پس استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
این آقا هرروز در رسانه های معاند اخبارش پوشش داده میشه مثل عقیده ترامپ که میگفت حتی فحش بذارید تا جلب توجه کنم ، ایشان حتی فلافل خوردنش میذارن و این نتیجه حضور یک متهم به ارتباط با شبکه های معاند در دفتر ایشان هست با وجود بازنشستگی ط ق ، دیگه خودتون میدونید و مملکتتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
خداروشکر اونهایی که قانون کشورمون رو زیر پامیذارن و بی شرمی وبیشرفی خودشون رو نشون میدن اینجا اروپا نیست اینجا ایران است ایران که این همه شهید بخاطر حفظ از ناموس و میهن عزیزمون داده اند آهای اوناییکه میایین بیرون باهر پوششی وهر غلط هایی که میکنین میدونین چندین مادر شهید هنوز چشمشون به دره فرزندعزیزشون بیاد میدونین اشک چشماشون خشک شده نگین جنگ چندین سال پیش تموم شده همه چی تموم شد اره تموم شده ولی راه شهدا ادامه داره ما باید عرضه داشته باشیم نذاریم مادر شهدا دلشکسته بشوند خواهرم با چادر با حجاب کسی نمرده چادر کسی رو نمیکشه اگه چادر زیاد سنگین بود ماسالها پیش مرده بودیم حجابتون رو رعایت کنید باور کنیدمهمونیم آخرش هممون میریم پیش خداییکه باکارهامون دلشو
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۸:۱۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
آقای ضرغامی به حریم مسجد کبود تبریز تجاوز شده و در فاصله ۲۰ متری از این بنای تاریخی پاساژ بتون آرمه درست کرده اند به داد مسجد کبود برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
درست میگه بایدخودضرغامی دستگیرمیشد که خودش عامل فساده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
آقا وزیر دست پرودهایت همان سلیبیتریها صداوسما که جنابعالی پرورش دادی والان همه ضدنظام شدند بس کتید ریس گردشگری شما به وظالیف قانونی خود عمل نکرده وبامجرمین مشهود همکاری ومعاونت داشته است؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
همه در برابر قانون برابرند آقای ضرغامی! ایشون رو بخاطر انجام وظایف بازداشت نکردند ( در ضمن عملکرد خوب همکاران ایشون هم بوده که موفق بودند ولی از اونا هم تقدیر کرده بودین مکه؟!!) بلکه بخاطر اتفاق ناخوشایند و ناپسند که در مجموعه تحت مدیریت ایشون اتفاق افتاد رو مورد بازخواست قرار دادند...
چقدر بین حقیقت و واقعیت از جانب بسیاری از آدم ها فاصله هست...حجاب و عفاف انسانی حقیقت و بدحجابی و بی حجابی و بی عفتی واقعیت بعضی افراد جامعه است... بلاخره کدوم یکی مقبول شما هست؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
هنگامه شهیدی توییت هاش در چندروز قبل در مورد ضرغامی و رفتارش بخونید متوجه پشت پرده ها میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
نه تنهابایددربازداشت میماند،شماخودتون هم ک مدافع اراذل،بایدبازخواست شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
خخخ
آخرین اخبار