معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: مسئولیت پایگاه‌های بسیج امروز حفظ بقای انقلاب اسلامی است.

صبح امروز با حضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور، سردار نظری فرمانده سپاه ثار الله استان کرمان، حجه الاسلام رضایی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج و معاونان تعلیم و تربیت سپاه‌های سراسر کشور طرح ملی نوجوانه در کرمان آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: سردار معروفی گفت: پیامبر ما رحمه للعالمین است، برای مسلمین و شیعه تنها نیست بلکه شامل بشریت می‌شود.

سردار معروفی گفت: مبعث پیامبر (ص) بزرگترین حدوث تاریخی برای سعادت و بزرگی بشریت است که البته چند سالی به چالش کشیده بود که عاشورا از همین رو به وقوع پیوست.

اوبا بیان اینکه عاشورا محصول جهل است یا عقل، گفت: همه لشکر دشمن امام حسین (ع) را می‌شناختند پس جهل علم نبود، زیرا برای ایشان چند هزار نامه دعوت فرستادند، پس جهل عقل موجب شد این اتفاق بیافتد، زیرا در محاسبه اشتباه کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج ادامه داد: در آن صحنه امام با یاران اندک خود مقابل دشمن ایستاد و این شد بهای دین خدا و حالا در اربعین می‌بینیم که حتی مسیحی و اهل تسنن هم دل در گرو خاندان پیامبر (ص) دارند.

او بیان داشت: امام (ره) ما نیز از سال ۴۲ قیام کرد و به همراه مردم آن دست نشانده را ساقط کردند و اسلام ناب محمدی را جایگزین آن کردند و دیدیم در حالی که در غزه حتی یک شیعه وجود ندارد، بیشترین ظلم را به مردم آنجا عربستان وهابی کرد و همین اسلام ناب محمدی به کمک این برادران اهل تسنن شتافت.

معروفی با بیان اینکه اکنون همه تحریم‌ها برای جلوگیری از پیشرفت این حقیقت است، گفت: امام سپاه را از دل همین مردم انقلابی بیرون کشید و فرمود: شما انقلاب را حادث کردید و حالا بروید از آن صیانت کنید، امام روز میلاد امام حسین (ع) را روز پاسدار نامید تا بگوید برای دین خدا باید جان دهید و مثلا امام حسین (ع) عاشورایی باشید.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با تفرقه‌افکنی اهداف خود را در کشور به پیش ببرد، گفت: دشمن بداند ما سرگرم افغانستان و پاکستان و طالبان نخواهیم شد و به خوبی می‌دانیم که تحرکات اخیر توطئه آمریکایی اسرائیلی است.

او گفت: وقتی حاج قاسم گفت ما ملت امام حسینیم، یعنی چه؟ فقط روضه احساسی است؟ خیر. این یک تفکر است که عده‌ای قلیل مقابل چندهزار نفر اربا اربا شدند، اما از راه خود دست نکشیدند پس شما نیز مقابل دشمن دچار اشتباه محاسبه نشوید. این ملت امام حسین (ع) است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج افزود: مسئولیت پایگاه‌های بسیج امروز حفظ بقای انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار