شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل اینترنتی لاستیک بارز خبر داد.

شرکت لاستیک سازی بارز یک نام آشنا برای خریداران لوازم جانبی خودرو است. این شرکت به دلیل کیفیت مرغوبی که در ارائه محصولات خود دارد، توانسته مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند. مدتی پیش این شرکت برای سهولت خرید رانندگان اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرد. اما طبق گفته شهروند خبرنگار ما تحویل این محصول به مشتریان با تاخیر همراه است.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار 

حدود دو ماهه من هزینه لاستیک و هزینه ارسال را از طریق درگاه فروش آنلاین شرکت بارز پرداخت کردم، ولی خبری از تحویل لاستیک نیست. حتی به پشتیبانی هم زنگ زدیم، ولی پاسخگو نبودند. 
 چند روز است که از دسترس خارج شده وهیچ راه ارتباطی با آن‌ها وجود ندارد. قیمت لاستیک هم روز به روز در حال افزایش است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
باسلام بنده ۱۴۰۲/۸/۱ لاستیک بارز نوشتم امروز ۱۴۰۳/۱/۱۹ هنوز نیمده سایتشون از دسترس خارجه گوشی جواب نمیدن ۱۹۳هم میگه ب ما مربوط نمیشه استان قم
Iran (Islamic Republic of)
hossein gilvari
۱۰:۲۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
سلام دوستان من تماس گرفتم قشنگ توضیح میده اگه مشکلی هم باشه درست میکنن برات
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
چه وضهشه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۴۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
قراربودیکماهه لاستیک بده ده روز دیگه میشه دوماه خبری نشد
شماره ای هم که گذاشته یا میگه یکهفته دیگه صبرکن یا به دونفر در صف انتظار میرسه اشغال میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۴۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
مهر ماه پول را واریز کردم‌
لاستیک که ندادن هیچ
یه شماره ۱۹۳ دادن که الکیه کامپیوتره هر دقیقه یه نفر توی صف کم میشه بعدم قطع میشه
اگر حرف بزنی هم که هیچی دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
حمزه ثابت
۱۶:۲۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
سلام. چرا گروه بارز با اين نحوه كوتاهي در ارائه لاستيك دولتي مصوب، با جان و مال مردم بازي ميكند؟! لاستيك يكي از لوازم ضروري و حياتي خودرو هست. دليل درصد زيادي از تصادفات و مرگ و ميرهاي جاده اي در اثر نامناسب بودن لاستيك خودرو مي‌باشد. چرا كسي در ارگانهاي مربوطه (همچون صمت، شوراي رقابت (رفاقت)، مجلس، راهور، و ارگانهاي ديگر دولتي مسئول) پيگير اين معزل ايجاد شده توسط توليد كنندگان لاستيك نيست؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد یاسین بیدار
۱۷:۱۴ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
سلام، اینجانب محمد یاسین بیدار در مورخ ۳ خرداد یک جفت لاستیک بارز پراید خرید کردیم بعد از گذشت ۵۰روز هنوز ارسال نشده خواهشا به مدیر محترم شرکت بارز بفرمایید این چه روش مشتری مداری ؟ کس پاسخگو نیست الکی یک کد رهگیری و کد سفارش می دهند واما خبری از ارسال لاستیک نیست لطفا، لطفا به داد نیا،مندان برسید . با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
فایزع
۱۰:۲۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
با سلام
با توجه به گذشت دوماه هنوز لاستیک های ما به دستمون نرسیده است. حتی کدرهگیری مرسله هم اس ام اس نشده و در سایت فقط کد کالا هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
من در تاریخ 3 خرداد 1402 دو حلقه لاستیک پراید در سایت بارز ثبت نام کردم و همه پول رو هم همون موقع دادم. بعد از یکماه کد رهگیری پستی و حتی رمز دریافت مرسوله برایم اس ام اس شد ولی الان 13 آبان هست و هیچ خبری از لاستیک نیست به هر جایی که فکرش رو بکنید زنگ زدم، بالای 10 بار به شماره 193 زنگ زدم ولی میگن که لاستیک هنوز به پست نرسیده و بعد از گرفتن کد ملی و شماره تماس میگن شکایتتون رو ثبت می کنیم که مامور فروش با شما تماس بگیرن ولی هنوز که هنوزه تماس نگرفتن. به شماره خود بارز قسمت فروش زنگ زدم ولی بازم شماره گرفتن و گفتن مامور فروش با شما تماس می گیره، در آخر به حراست زنگ زدم که شکایت کنم دفعه اول شماره و کد ملی من رو گرفتن که پیگیری کنن بعد از یک هفته که مجددا تماس گرفتم به من میگن که صبوری کنید چون فروش زیاد شده سرشون شلوغه الان یه هفته هم هست از آخرین تماسم میگذره ولی هنوز از لاستیک خبری نیست واقعا اگه من میخواستم 5 ماه بعد لاستیک رو دریافت کنم اصلا چرا باید ثبت نام میکردم، تو این فاصله یکی از لاستیک‌هام تو جاده ترکید شانس آوردم که اتفاقی نیوفتاد.
دیگه نمیدونم باید به کجا مراجعه کنم یا کجا شکایت کنم انگار بصورت رندم یه عده رو انتخاب می کنن و لاستیک رو بهشون تحویل نمیدن و میدونن که چون دستشون به جایی بند نیست هر کار دوست دارن میکنن.
لطفا شما پیگیری کنید، ، حداقل پاسخگو باشن و بگن مثلا فلان تاریخ لاستیک رو دریافت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
با سلام یک جفت لاستیک بارز خریدیم بعد یک ماه کد رهگیری یک حلقه لاستیک آمده دومی خبری نیست اداره پست میگه دومی هم باید بیاد تا لاستیک رو بدیم فعلا هم از دومی خبری نیست یک نفر نیست بگه دو تا لاستیک رو باهم بدین پست بیاره هم انبار پست اشغال شده و هم مشتری الاف مونده چکار کنیم کجا بریم؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۱۶ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
با سلام و‌ احترام
من ۱ تیر یک جفت لاستیک بارز پرایدی ثبت نام کردم کل مبلغ به همراه هزینه پست پیشتاز رو پرداخت کردم‌الان ۱۹ مهر ماه هستش سایت بارز یک هفته هستش از دسترس خارج شده هیچ راه پاسخگویی هیچ شماره تماسی هیچ ...
شما رو به خدا یک‌گزارشی تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۸:۳۲ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
سلام من برج ۲ دو حلقه لاستیک سفارش دادم ولی بعد گذشت ۵ ماه هنوز خبری از لاستیک ها نیست!!!
هیچ جایی برای پیگیری نیست . کسی پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
یحیی قره باغی
۲۰:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
سلام ۵۰ روز دوحلقه لاستیک ثبت نام کردم بعد از یک ماه یک حلقه آمد اداره پست زحمت آوردن لاستیک به آدرس دادیم نمیارند زنگ میزن باید خودمان به اداره مراجعه کنیم چرا مگر کرایه تا درب منزل نگرفتید لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
سلام خدمت خبرگزاری محترم، 19 تیر یک جفت لاستیک از شرکت بارز بصورت اینترنتی خریدم ولی با گذشت 50 روز هنوز تحویل ندادن، از سایت و تلفن شرکت پیگیر شدم و شکایت کردم اما اصلا پاسخگو نیستند. لطفا شما پیگیری کنید ما که صدامون به جایی نمیرسه. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حمزه ای
۱۳:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
سلام در تاریخ 7تیر 1402 برای همسرم دو حلقه لاستیک از روش اینترنتی خریداری کردم . شماره رهگیری آمد که 19 تیر آماده ارسال شده است ولی تا این تاریخ یعنی اول شهریور 1402 هیچ خبری نشده است . یک روز حدود دو ساعت و نیم با شماره های گروه مثلا صنعتی بارز که طبق گفته خودشان "شرکت بارز در راستای دستیابی به رضایت مشتری و افزایش سطح وفاداری مشتریان خود، ساز و کارهای مدیریت رضایت و شکایت مشتری خود را براساس استانداردهای ISO ۱۰۰۰۲ و ISO ۱۰۰۰۴ طرح ریزی و اجرا نموده است." متاسفانه هیچ پاسخ نمی دهد یا اصلا جواب تلفن را نمی دهد یا حتی حراستش هم که باید پاسخگو باشد یکبار جواب داد دفعات بعد رد تماس کرد . واقعا متاسفم اگز نمی توانی لاستیک بدهی چرا ثبت نام می کنید و دل مردم را به درد می آورید و اقعا متاسفم هیچ کس هم پیگیری نمی کند بخدا من که این کلمات را می نویسم آدم این مملکتم. ربات نیسیتم . یکی جواب بدهد . سامانه شکایتش هم به هیچ جا وصل نیست.اصلا شکایت را نمی پذیرد .
United Arab Emirates
آرش
۱۶:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
من 15فروردین دو حلقه لاستیک بارز ثبت نام کردم و پول واریز کردم دوماه طول کشید تا بدستم رسید،از کار و زندگی و مسافرت افتادم،در این مدت هم نه پشتیبانی پاسخگو بود و نه تلفن رو جواب می دادم ونه کد مرسوله پستی که اداره پست پیگیری کنیم،پول رو گرفتند و دیگه جوابگو نبودند
Iran (Islamic Republic of)
علی صدیقی
۱۲:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
واقعا انتظار ما از رسانه ملی اینه که پیگیر امور این چنینی باشه الان دوماهه که سفارشم به دستم نرسیده نه تنها پشتیبانی سایت پاسخ گو نیست بلکه حتی زحمت برداشتن تلفن هم به خودشون نمیدن فرایند ثبت شکایت هم آنقدر طولانیه که خیلی ها صرف نظر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام
65 روز پیش از طریق سایت بارز ، 2 حلقه لاستیک خریدم.
هنوز تحویل نشده ! جالبه که سایت بارز در دسترس نیست و بالا نمیاد !
تلفن پشتیبانی بارز هم کسی پاسخگو نیست !
تمام پول لاستیک رو هم همان روز خرید تحویل گرفتن و هیچکس پاسخگو نیست !
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۸:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام من کافی نت دارم 2 ماه پیش 18 جفت لاستیک ثبت نام کردم هنوز تحویل به پست نخورده چرا رسیدگی نمیشه ؟
آخرین اخبار