به منظور شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)؛

هزار و ۵۰۰ نفر به تهران اعزام می‌شوند/ ضرورت تبیین ظرفیت‌های نظام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از اعزام هزار و ۵۰۰ نفر از استان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران خبر داد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات گفت: ۴ ویژگی راهبردی یعنی مشارکت حداکثری، رقابت سالم، امنیت و سلامت مورد تأکید است.

او با بیان اینکه ستاد انتخابات استان از هیچ طیف و شخص خاصی حمایت نخواهد کرد افزود: در بحث مشارکت حداکثری هم باید همه تلاش کنیم تا تمامی ظرفیت‌های نظام و اقدامات دولت بخصوص برای قشر جوان و نوجوان معرفی و تبیین شود.

طالبی با تأکید بر اخلاق مداری مدیران و کارشناسان تصریح کرد: اگر نمی توانیم مشکلی از مردم حل کنیم حداقل حرف آنان را گوش دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: در این زمینه امسال هزار و ۵۰۰ نفر با ۳۴ اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام به تهران اعزام می‌شوند.

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: تمام طرح‌های بزرگ استان که در سال ۱۴۰۲ اجرایی می‌شوند، باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و در این زمینه تمام دستگاه‌های اجرایی باید بند چ ماده ۳۷ که هزینه کرد یک درصد بودجه دستگاه برای برنامه‌های رسانه‌ای است را مورد توجه قرار دهند و در این خصوص با صدا و سیما همکاری لازم را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


او افزود: این اعتبارات می‌تواند به تولید فیلم، پویانمایی و ... هدایت شود تا اقدامی اثرگذار در زمینه امیدافرینی و نشاط اجتماعی به دنبال داشته باشد.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم با اشاره به فعالیت‌های دشمنان در طول سال‌های اخیر علیه نظام و انقلاب گفت: امسال بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امام خمینی (ره) محور اصلی برنامه‌هاست.

او افزود: پرداختن ویژه به وصیت‌نامه امام خمینی (ره) به عنوان یک منشور که در تمام سال قابل استفاده است، در دستور کار قرار دارد.

آینه دار در ادامه به اعتبارات بند چ اشاره کرد و ادامه داد: پارسال به این موضوع کمتر پرداخته شده و بیشتر مواقع به دو ماه آخر سال موکول می‌شود که این باعث شده نه تنها تولیدات فاخر تولید نشود بلکه کار به صورت گفتگومحور اجرایی شود.

مدیرکل صداوسیمای استان خواستار پیگیری ۲۳ دستگاه استان برای دریافت اعتبار مورد نیاز بند چ شد.

شادمان نماینده اقتصاد و امور دارایی استان هم در خصوص مولدسازی گفت: از ۶۴ ملک مجوزدار شناسایی شده دستگاه‌های اجرایی، تاکنون ۲۸ ملک با مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به فروش رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.