مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت : در طول ۲ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به ۳۹۰ شناور صیادی منطقه سوخت رسانی شده است.

محمد بنی سعید مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان در نشست بررسی توزیع سوخت شناورهای صیادی و ماشین آلات کشاورزی گفت : در ۲ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به ۱۵۷ فروند شناور در آبادان ، ۱۴۹ فروند در اروندکنار و ۸۴ فروند در چوئبده سوخت رسانی انجام شده است.

به گفته او در طول این مدت این مجموعه بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفتگاز و ۵۱۲ هزار لیتر بنزین قایق صیادی را برای این شناورها تامین کرده است.

این مسئول با تاکید بر ارتباط تنگاتنگ شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان با بخش صیادی و کشاورزی گفت : سهمیه سوخت بخش کشاورزی از سوی استان با توجه به تعداد تراکتورها و مساحت باغ ها تعیین و توسط این مجموعه توزیع می شود.

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار تعیین نرخ سوخت ویژه ی صیادان و کشاورزان متناسب با شرایط آن ها با هدف توسعه این ۲ حرفه شد.

او همچنین گفت : لایحه ایی برای حمایت از عوامل توزیع و ته لنجی در دست بررسی است.

آقای مولوی همچنین از مسئولان منابع آب خواست در فصل تابستان آب بیشتری را در اختیار کشاورزان آبادان قرار دهند تا به کشاورزی منطقه رونق بخشیده شود.

این نشست با حضور نماینده مردم آبادان  در مجلس شورای اسلامی ، مسئولان  ادارات صمت، شیلات، کشاورزی، صیادی ، بنادر،  دریانوردی ، منابع آب و نمایندگان تعاونی ها و جامعه صیادی به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.