قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه جهاد تبیین ابزاری برای اقناع افکار عمومی در مقابل نقشه‌های دشمنان نظام است، گفت: در جهاد تبیین باید برای روشنگری ذهن و افکار عمومی مردم به خصوص جوانان کار شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی  در گردهمایی فعالان مساجد علی بن ابیطالب و علی بن موسی الرضا با موضوع برنامه مهمانی بزرگ غدیر در اردوگاه فرهنگی روستای چم‌عالی سامان با اشاره به روایت از امام رضا (ع) در خصوص رسیدن به کمال حقیقی و ایمان افزود: فهم عمیق، صبوری و برنامه ریزی برای زندگی سه خصلت برای رسیدن به کمال حقیقی است.

وی اظهارداشت: برنامه‌ریزی دشمن برای ایجاد تفرقه بین مردم و نظام و همچنین کمرنگ کردن دین است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تنویر و اقناع سازی افکار عمومی استفاده کرد. در این بین باید از ظرفیت مساجد و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی در این اماکن برای حضور مردم به خصوص وجوانان بهره برد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، بر همراهی و هم افزایی بین اعضا و هیات امنا مساجد هم نام برای برپایی برنامه‌های مناسبتی تاکید کرد و گفت: برگزاری گردهمایی فعالان مساجد هم نام یک طرح ابتکاری از استان است که برای نخستین بار اجرا شده و این الگو در کل کشور اجرا خواهد شد تا یک حلقه اتصال بین هیات امنا مساجد ایجاد شود.

حرایزوی اظهار داشت: برگزاری مناسبت‌های مختلف در راستای ایجاد شادی است و اینکه مردم فراموش نکنند که باید، ولی داشته باشند و در جامعه باید پیوستگی، اتحاد و توسل با ائمه وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


وی به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داده شود که این مشکلات زمینه بی اعتمادی و ناامیدی را در بین مردم ایجاد کند و باید بین مردم نسبت به جامعه ومسئولان امید زنده و احیا شود.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار