شهردار منطقه ۴ گفت: در مراسمی همچون گلریزان گرد هم جمع شده ایم تا در حد توان هر چند اندک از دغدغه‌های فکری و مالی افراد کم توان بکاهیم.

علی اصغر کمالی زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در روزگاری زندگی می‌کنیم که متاسفانه بسیاری از همشهریانمان به خاطر مشکلات مالی قادر به مداوا کردن بیماری پاره‌های تنشان نیز نیستند و این وظیفه افرادی است که در حد توانایی‌های خود با قدمی کوچک گره‌ای از گره‌های ایشان باز کنند.

او ادامه داد: خرسندیم که خداوند این فرصت را در اختیارمان نهاده تا شاید بتوانیم کاری اندک برای شادی دل‌های بزرگ همشهریانمان برداریم همچنین در مراسمی همچون گلریزان به طور نمادین گرد هم جمع شده تا در حد توان هر چند اندک از دغدغه‌های فکری و مالی افراد کم توان بکاهیم.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: در این راستا روز دهم خرداد مصادف با ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) ویژه برنامه گلریزان با موضوع کمک رسانی به کودکان دارای بیماری‌های خاص و صعب العلاج با حضور خیرین، مدیران شهری و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

کمالی زاده بیان کرد: از خداوند بزرگ خواستاریم ما را در این امر یاری رسانده و این خدمت کوچک بتواند مشکلی از مشکلات کودکان بیماری که -حق زندگی و خوب زیستن - را دارند، حل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار