آغاز ثبت نام در طرح قرآنی طاووس بهشتیان در چهارمحال و بختیاری

مجری طرح قرآنی طاووس بهشتیان در چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ثبت‌نام در این طرح قرآنی تا پنجم تیرماه ۱۴۰۲ در استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام رسول کرمی اظهار داشت: برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» از سوی مدرسه علمیه قرآن‌محور امامیه شهرکرد انجام شده است.

وی افزود: این طرح قرآنی در تابستان امسال ویژه برادران در دو گروه سنی ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۲ سال طراحی شده و به‌صورت شبانه‌روزی طی ۵۰ روز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رسول کرمی با ذکر اینکه این طرح قرآنی مشتمل بر بخش‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و تربیتی است، اضافه کرد: کارگاه‌های تخصصی روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، سبک زندگی اسلامی در طول این دوره تابستانی برگزار می‌شود؛ همچنین مباحث ناظر بر حفظ تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید


وی تصریح کرد: هماهنگی با اساتید و کارشناسان جهت تدریس در این دوره قرآنی پیش‌بینی شده و بهره‌مندی از حضور احمد دباغ، حافظ و نخبه قرآنی در چند نوبت در طول دوره برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام رسول کرمی گفت: برپایی دوره‌های ورزش‌های رزمی با اعطای مدرک نیز برای شرکت‌کنندگان در این دوره پیش‌بینی شده و اجرای برنامه‌های تفریحی و اردویی از دیگر تمهیدات دوره می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه دوره قرآنی طاووس بهشتیان زیر نظر حوزه علمیه از ۱۱ تیرماه تا پایان مردادماه در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد اجرا می‌شود، ادامه داد: مخاطبان این دوره، نوجوانان و جوانان علاقمند به قرآن کریم و عترت (ع) هستند و از تمامی افراد علاقمند دعوت می‌شود جهت ثبت‌نام تا پنجم تیرماه از طریق تماس یا ارسال پیام به شماره ۰۹۱۳۶۷۶۳۴۵۷ اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار