مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری قم گفت: ۱۰ هزار نفر از مهمانان مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد مقدس جمکران، مدارس، مساجد و حسینیه‌های استان قم اسکان داده خواهند شد.

حمیدرضا جعفری کافی‌آبادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اسکان مراسم بزرگداشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد: استان قم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال در تاریخ ۱۳ و ۱۴ خردادماه آمادگی میزبانی و ارائه خدمات اسکان برای شرکت‌کنندگان و مهمانان مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل را دارد.

مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری قم بیان کرد: تا امروز برای ۱۰ هزار مهمان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، از استان‌های شمالی و جنوبی همچون گلستان، خوزستان، اصفهان و... محل اسکان در مسجد مقدس جمکران، مدارس آموزش و پرورش، مساجد و حسینیه‌ها تدارک دیده شده است.

جعفری کافی آبادی با اشاره به اینکه این خدمات با همکاری و تلاش گروه‌های مردمی و جهادی استان قم انجام می‌شود، گفت: زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حضور و اقامه نماز در مسجد مقدس جمکران و تجدید بیعت با شهدای گلزار علی‌بن‌جعفر (ع) قم از جمله برنامه‌هایی است که برای این مهمانان در نظر گرفته‌ایم.

او ادامه داد: از صبح روز چهاردهم خرداد ماه نیز در عوارضی قم- تهران، ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی و پذیرایی برای ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری قم عنوان کرد: همچنین با همکاری شهرداری قم، بوستان‌های مسیر قم به تهران همچون بوستان هاشمی، بوستان فدک و... نیز آمادگی برای اسکان و استراحت موقت مهمانان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار