مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد سواری پژو ۴۰۵ با عابر پیاده در آزاد راه "قزوین-کرج" بعد از شرکت مرغک، حوالی پمپ بنزین دوقلوها، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسی محل مشخص شد، متاسفانه عابر پیاده که با خودرو سواری برخورد کرده بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخته است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان، نقض ماده ۴ ایمنی راه‌ها و ورود غیر مجاز عابر به آزاد راه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات رانندگی تنها مربوط به رانندگان خودرو نمی‌باشد و عابران پیاده نیز باید به این قوانین احترام گذاشته و آن را رعایت کنند.

کشف تریاک از سواری ۲۰۶

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط ۲ سوداگر مرگ از محورآبگرم به شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: قاچاقچیان که با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ به سمت تاکستان در حال تردد بودند، در ۳ راهی رحیم آباد متوقف و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان داشت: در بازرسی از خودرو متهمان ۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار