صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی از مذاکرات این باشگاه با ۴ مربی خارجی و ۲ مربی داخلی برای هدایت این تیم خبر داد.

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی درباره وضعیت سرمربی فصل آینده این تیم  گفت: ما با ۴ مربی خارجی و ۲ مربی ایرانی مذاکره کردیم تا ببینیم چه می‌شود. این موضوع باید در هیئت مدیره  مطرح شود و اعضا باید در مورد سرمربی تیم نظر بدهند.

او  درباره اینکه این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده است و آیا در ورزشگاه وطنی قائمشهر می‌توانید میزبان حریفان آسیایی خود باشید، گفت: مجوز حرفه‌ای که دریافت کردیم و خودم هم باید ببینم که اگر نواقصی وجود دارد برطرف کنم. جلسه‌ای با استاندار مازندران  برای تعیین  وضعیت ورزشگاه وطنی روز چهارشنبه داریم و از توانایی و پتانسل استانی استفاده می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد که بتوانیم ورزشگاه وطنی را درست کنیم.  

درودگر درباره وضعیت بازیکنان تیم نساجی بیان کرد: بازیکنانی که در باشگاه خودمان بودند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند را قراردادشان را تمدید می‌کنیم و بازیکنان جدیدی هم که سرمربی بخواهد آن‌ها هم جذب می‌کنیم.  البته همه بازیکنان  از زمان ابلاغ حکم سرمربی جدید جذب خواهند شد و اکنون فقط مذاکره می‌کنیم و قراردادشان را بعد از انتخاب سرمربی جدید می‌بندیم.  

درودگر درباره اینکه قرارداد بازیکنان را تسویه حساب کردید،  گفت: ما بدهی چندانی به بازیکنان خود نداریم و حدود ۵، ۶ درصد قرارداد‌های این فصل مانده است که آن هم می‌دهیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار