مسئول بنیاد آبشار عاطفه‌ها بهمئی گفت:به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ۱۷ سری جهیزیه، به همت این موسسه خیریه ، بین نوعروسان شهرستان بهمئی توزیع شد.

خدیجه طنازی پور در مراسم توزیع جهیزیه بین نوعروسان این شهرستان گفت: این جهیزیه‌ها در سه سری اولویت بندی شد، که این سری شامل فرش، سرویس تفلون، جاروبرقی، اجاق گاز و پتو است که به نوعروسان اهدا شد.

مسئول بنیاد آبشار عاطفه‌ها بهمئی ارزش جهیزیه‌های اهدایی را ۲ میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال عنوان کرد و افزود: به همت این موسسه، در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان در این شهرستان توزیع شد.

او گفت: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند به منظور حمایت از نیازمندان، کمک‌های خود را به حساب ۶۲۸۰۲۳۱۴۳۷۰۲۷۰۳۹ آبشار عاطفه‌های شهرستان بهمئی واریز کنند.

حجت الاسلام محمد مهدی ویسی نژاد از روحانیون منطقه و فعال فرهنگی هم در این مراسم با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعات حضرت امام رضا (ع) و تقدیر از زحمات بانیان و متولیان این کار خداپسندانه، کمک به نیازمندان و زوج‌های جوان را سنتی نیک و مورد رضایت الهی برشمرد و گفت: اقدامات خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان بهمئی در زمینه تامین جهیزیه، بسته‌های معیشتی، آموزشی و بهداشتی و همچنین خدمات مختلف این نهاد در دوران شیوع ویروس کرونا بسیار مطلوب است.

گفتنی است در ماه گذشته ۱۰۰ سبد کالا و بسته معیشتی به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شهرستان بهمئی بین نیازمندان توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.