نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس امام خمینی (ره) را مدافع محرومان و مستضعفان دانست و بر روحیه ضداستکباری امام تأکید کرد.

خسروی نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خوسف با بیان اینکه امام راحل دارای روحیه ضد امپریالیستی و ضد استکباری بودند و با همین ویژگی مقابل رژیم وابسته طاغوت قیام کردند، گفت: ایشان مدافع محرومان و مستضعفان جهان بودند، به شکلی که انقلاب را برای پابرهنگان و مستضعفان دانسته و همچنین حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را در دنیا جا انداختند.

او افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه‌روزی در فضای مجازی برای نسل جوان نسبت به مبانی فکری و دینی ایجاد شبهه می‌کنند و اگر این ابهامات رفع و تبیین نشوند، جوانان به راحتی زیر بار مسئولیت گام دوم انقلاب نمی‌روند.

خسروی عنوان کرد: بنابراین رویکرد عملگرایانه نسبت به منویات امام راحل ضروری است.

ایمانی فرماندار خوسف نیز در این مراسم با بیان اینکه وحدت نیز جزو کلید واژه‌های سخنان و اندیشه‌های امام راحل بوده است، تصریح کرد: اگر صحیفه نور را مورد جستجو قرار دهیم، بیشترین کلماتی که امام خمینی (ره) آن را بر زبان آورده اند خداوند و وحدت بوده است.

او گفت: مبارزه با ظالمان و طاغوت دیگر ویژگی‌های فکری امام خمینی (ره) بود؛ به گونه‌ای که ایشان از همان ابتدا اصول فکری شان را بر مبارزه با رژیم دست نشانده پهلوی بنا نهادند و این موضع خود را با صراحت و شجاعت به شکل عمومی و علنی اعلام کردند و محمدرضا شاه پهلوی و پدرش را نوکر غربی‌ها می‌دانستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.