احداث ۵۰ کیلومتر راه روستایی در چهارمحال و بختیاری

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان احداث شد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حالی که تعهد استان برای احداث راه روستایی در سال قبل ۲۰ کیلومتر بود، اما با تلاش جهادی این میزان تعهد به طول ۵۰ کیلومتر محقق شد.

سید مهدی مرتضوی‌زاده افزود: پارسال در مجموع ۳۷ قرارداد با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان برای در خصوص راه‌های روستایی استان بسته شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: تعهد استان برای روکش آسفالت راه‌های روستایی و فرعی در سال قبل ۳۰ کیلومتر بود در حالی که ۴۱ کیلومتر محقق شد و ۱۱ کیلومتر بیشتر از تعهد استان روکش آسفالت اجرا شد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از افزایش بیش از ۲ برابری تعهد استان برای احداث راه‌های روستایی طی سال قبل خبر داد و گفت: بسیاری از این راه‌های روستایی در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی استان اجرا شده است.

مرتضوی‌زاده خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرای استان در حوزه راه‌های روستایی به ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.