برخورد پلیس با خودرو‌های پلاک مخدوش در آذربایجان غربی تشدید شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح برخورد با خودرو‌ها و دیگر وسایل نقلیه پلاک مخدوش در سطح استان تشدید شده است.

سرهنگ حجت مشتاق رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در سطح استان از جمله پوشش و مخدوش کردن پلاک، وسایل نقلیه فاقد پلاک، رانندگی پرخطر و حرکات نمایشی و خودرو‌های تغییر وضعیت داده شده در سطح معابر از فردا ۱۶ خرداد اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: همکارانم در پلیس راهور با استفاده از همه امکانات طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف را بدون اغماض اجرا خواهند کرد.

سرهنگ مشتاق تاکید کرد: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

وی یادآور شد: در طرح برخورد با تخلفات فوق، ضمن توقیف وسیله نقلیه متخلف، برای مالک آن پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از مطالبات شهروندان است و هر راننده‌ای که به هر نحوی بحث پوشش پلاک را انجام دهد، زمینه ساز بروز هرگونه تخلف و جرمی را فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.