شجاعی گفت: داوطلبانی که قصد دارند در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند باید از ۱۹ تا ۲۵خرداد ماه از سمت فعلی خود استعفا دهند.

شجاعی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت : زمان ثبت نام رسمی داوطلبان نمایندگی مجلس از ۱۹ تا ۲۵ آذر ماه است و طبق ماده ۲۹ قانون انتخابات، داوطلبان می‌بایست ۶ ماه قبل از زمان رسمی ثبت نام، از سمت خود استعفا دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان خاطر نشان کرد:در اطلاعیه شماره ۲ وزارت کشور، ۵۷۸ عنوان شغلی که با موارد ذکر شده در ماده ۲۹ همطراز است، اعلام شده است.

شجاعی افزود: استعفای داوطلبان بعد از تاریخ اعلام شده (۲۵خرداد۱۴۰۲)،  پذیرفته نخواهد شد.

وی اظهار کرد: نرخ مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات در سال های بعد از انقلاب به طور متوسط ۷۱.۵ درصد بوده است.

وی نرخ بالای مشارکت سیاسی مردم در انتخابات مختلف را از خصوصیات و ویژگی های مردم این استان برشمرد و تصریح کرد: اداره کل سیاسی انتخابات استانداری برای افزایش شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم برنامه های متعددی در حین، قبل و بعد از انتخابات برنامه ریزی کرده است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان از مشارکت احزاب سیاسی و جریان مختلف سیاسی استان خبر داد و گفت: اتاق فکر دشمن همواره برای ضربه زدن به نظام فعال بوده و در انتخابات مهم پیش رو نیز با هدف ضربه زدن به انقلاب به دنبال دامن زدن به عدم مشارکت مردم خواهد بود که باید با اتحاد و همدلی همه جریان های سیاسی داخل نظام مانع از تحقق برنامه های دشمن شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار