بیش از یک میلیارد تومان وام ضروری به کارگاه‌های اشتغال بانوان لرستان پرداخت می‌شود

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان وام ضروری اشتغال به کارگاه‌های لرستان که با مشکل مالی مواجه هستند، پرداخت می‌شود.

فریبا ولی پور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان اظهارداشت: حمایت از فعالیت بانوان در قالب کارگاه‌هایی که فعالیت دارند، از مهمترین برنامه‌های امور بانوان است تا با پرداخت تسهیلات و سایر خدمات بتواند این واحد‌ها را حمایت کنند.

او افزود: بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست در کارگاه‌هایی مانند خیاطی، قالی‌بافی و یا عرصه‌های دیگر در استان مشغول به کار هستند که برخی از آن‌ها با مشکلات مالی مواجه شده و در این راستا تسهیلاتی برای کمک به این کارگاه‌ها در نظر گرفته شد.

 مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: حمایت از کارگاه‌های فعالیت بانوان سبب می‌شود تا علاوه بر ایجاد اشتغال، به خودکفایی بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست هم کمک شود که در این راستا تسهیلاتی برای رونق این کارگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: برهمین اساس یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان وام ضروری اشتغال به کارگاه‌هایی که با مشکل مالی مواجه هستند و نیازمند کمک بوده، پرداخت می‌شود.

ولی پور بیان کرد: به همه فرمانداری‌های استان اعلام شده که کارگاه‌های مذکور را معرفی کنند تا هرچه سریعتر بتوانند این تسهیلات را دریافت کنند.

او بیان کرد: برای پرداخت تسهیلات لازم است که بانک‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد رونق در کارگاه‌های بانوان باشیم و بتوانیم مشکلات مالی آن‌ها را برطرف کنیم.

 

برچسب ها: بانوان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.